یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

پیام تسلیت رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در پی شهادت پنج تن از مستشاران سرافراز ایران اسلامی

image-20240121122333-1.jpeg

دکتر یحیی صالح طبری رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در پیامی شهادت جمعی از مستشاران سرافراز ایران اسلامی را تسلیت گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران ، دکتر یحیی صالح طبری رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در پیامی شهادت جمعی از مستشاران سرافراز ایران اسلامی را تسلیت گفت. ‎

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

" وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ "

خبر شهادت جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران و مدافعان حرم که در مسیر پاسداری از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه به شهادت رسیدند، موجب تألم وتأثر فراوان گردید.

این شهیدان والامقام با تاسی از مکتب علوی و نهضت حسینی نقش برجسته و موثری در برقراری امنیت و مبارزه با گروه های تکفیری داعش داشتند و بلاشک شهادت آنان بشارت فتح سنگرهای کلیدی دشمنان کذاب و سفاک صهیونیستی خواهد بود.

 اینجانب با محکوم کردن این ترور بزدلانه، شهادت مستشاران سرافراز ایران اسلامی، شهیدان والامقام ، حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی را به پیشگاه مقدس حضرت مهدی موعود(عج) و نایب برحقش  حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظه الله تعالی)، ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان و خانواده‏‌های گرانقدر این شهیدان والامقام تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای این شهدای گلگون کفن، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را مسئلت می نمایم.

دکتر یحیی صالح طبری

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.