چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

پیام تبریک رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر

image-20240131092257-1.jpeg

دکتر یحیی صالح طبری در پیامی، فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، چهل و پنجمین مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم‌الله الله الرحمن الرّحیم

خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت روح‌الله و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

این انقلاب ثمره مجاهدتها و پایمردی های غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان های خود، مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده آن را از سرزمین مقدس ایران اسلامی با هدایتهای داهیانه حضرت امام خمینی (ره) بیرون راندند.

اینک در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، لازم است تلاش مضاعفی در مسیر حمایت از این دستاوردها و تحقق اهداف متعالی انقلاب انجام دهیم تا شاهد شکوفایی و پیشرفتهای افتخارآفرین درعرصه های مختلف بخصوص در صنعت آب کشور عزیزمان باشیم.

اینجانب ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و معمار کبیر آن، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) ، فرارسیدن دهه مبارک فجر را به مردم شریف ایران، بخصوص جامعه ورزش استان مازندران تبریک عرض نموده ، امیدوارم در سایه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) شاهد پیشرفت و شکوفایی کشور عزیزمان باشیم و همواره بتوانیم در راستای شکوفایی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های موثرتری برداریم.

دکتر یحیی صالح طبری

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.