چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳

دبیر هیات پزشکی ورزشی ایلام :

مدیران باشگاهها بیمه ورزشی را جدی بگیرند

مصاحبه با ایسنا

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان ایلام در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا به مدیران باشگاهها هشدار داد که بیمه ورزشکاران را جدی بگیرند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان ایلام، علی رحیمی دبیر هیات  با حضور در ایسنا گفت: وظیفه اصلی این هیات ارائه خدمات پزشکی و درمانی در حوزه ورزش به ورزشکاران است و بیمه ورزشی، تغذیه ورزشی، روانشناسی ورزشی و آموزشهای پزشکی ورزشی از دیگر خدمات هیات می باشد. وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 200 حادثه دیده ورزشی داشته ایم گفت: تمامی این افراد تحت پوشش خدمات درمانی قرار گرفتند که ازین تعداد بیش از 30 نفر برای درمان مستقیما به فدراسیون پزشکی ورزشی ج.ا.ا مراجعه و از خدمات این فدراسیون بهره مند شدند.                                                        

دبیر هیات همچنین گفت: بیشتر صدمات در رشته فوتبال و در ناحیه زانو صورت می گیرد و  بعد  از آن در رشته های رزمی و در ناحیه دست و صورت اتفاق می افتد.  وی افزود بیشتر آسیبها در مردان بیشتر از زنان می باشد و با آموزش هایی که از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی و به تبع هیات پزشکی ورزشی در استان ارائه می گردد،  به دنبال کاهش این میزان از آسیب ها هستیم.

رحیمی ضمن معرفی هیات و شرح مبسوط عملکرد سال گذشته در پایان مصاحبه گفت: بیمه ورزشی برای کلیه ورزشکاران الزامی است و از مدیران و موسسان باشگاههای ورزشی خواست در امر بیمه ورزشی کوتاهی نکنند چرا که تبعات حقوقی آن گریبانگیر آنها خواهد شد.                                                                                                                                            

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.