یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

معارفه دبیرجدید و تجلیل از کمیته های برتر هیات

مراسم معارفه دبیر جدید و تجلیل از کمیته های برتر سال 92 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پزشکی ورزشی گلستان، همزمان با ضیافت افطاری هیات که جمعه 13 تیرماه در محل مجموعه پذیرائی تفریحی باباطاهر گرگان برگزارشد طی مراسمی دبیرجدید هیات معرفی و از کمیته های برتر هیات در سال 92 تجلیل بعمل آمد.


درابتدای این مراسم احسان عامری ضمن عرض خیرمقدم و ارائه گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده در کمیته های روابط عمومی و آموزش هیات گفت: براساس هماهنگی انجام شده با دفترآموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی گلستان دورههای آموزشی بازآموزی ویژه جامعه پزشکی برگزار می شود.


سپس دکترآیت اللهی بیان داشت: با وجود هشتاد هزار ورزشکار سازمان یافته دراستان ، هیات پزشکی خدمات فراوانی در زمینه های درمانی و آموزشی به ورزشکاران ارائه کرده است.


 رئیس هیات افزود: در سال گذشته کمیته های روابط عمومی، پوشش مسابقات و ستاد نظارت باشگاهها حائض رتبه های برتر کشوری شدند که امیدواریم سایر کمیته های هیات نیز دراین مسیر گام بردارند.


 دکترآیت اللهی اظهارداشت: با تعامل خوبی که با دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان داریم و با تجهیز فیزیوتراپی هیات، خدمات درمانی و برنامه های آموزشی هیات در سال جاری رشد قابل ملاحظه ای می یابد.


درادامه دکتربیژن آریا عضو هیات رئیسه پزشکی ورزشی استان گفت: در چند سال اخیر خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی و بدنبال آن خدمات هیات پزشکی ورزشی استانها رشد قابل توجهی ای داشته و ورود هیات پزشکی ورزشی در مسائل درمانی،آموزشی،پژوهشی و پوشش مسابقات ورزشی آن را به یک دانشگاه علوم پزشکی تبدیل کرده است.


حسن طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان نیزضمن تقدیرازفعالیت های خوب هیات پزشکی ورزشی افزود: در گذشته با مصدوم شدن ورزشکاران دغدغه های بسیاری در زمینه درمان آنها داشتیم اما امروزه ورزشکار با پرداخت مبلغ مختصری خدمات خوبی در زمینه درمان دریافت می کند و با خیالی آسوده در میادین ورزشی حضور می یابد.


درادامه دکترسید رضی حسینی دبیرجدید هیات با تبیین برنامه ها و اهداف کاری خود اظهار داشت: سعی اعضاء هیات براین است با گسترش خدمات به ورزشکاران و مربیان شهرستانها و بخشهای استان، جایگاه هیات پزشکی ورزشی را در سطح کشور ارتقاء دهیم.


درخاتمه با اهداء لوح سپاس و هدیه از خدمات دکترسعید عرب احمدی در زمان تصدی مسئولیت دبیری هیات و از احسان عامری درکسب عنوان رتبه ویژه روابط عمومی و اموربین الملل فدراسیون، حسن آیت اللهی درکسب عنوان رتبه برتر کمیته پوشش مسابقات فدراسیون و محمود متقی در کسب عنوان بازرس برتر ستاد نظارت برسلامت با شگاهها سال 92 تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.