چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

آخرین جلسه اعضای هیئت پزشکی ورزشی استان گلستان در سال ۱۴۰۲

جلسه

با نزدیکی آغاز سال جدید و بررسی فعالیت‌های انجام شده در سال 1402، آخرین جلسه اعضای هیئت پزشک ورزشی استان با حضور رئیس هیات و مسئولین کمیته های مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی در ابتدای جلسه محمود رضا بنی یعقوبی دبیر هیات گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲ ارائه نمود.

وی ضمن تشکر از مسئولین کمیته‌های مختلف، درخواست کرد تا کمیته های هیات پیش بینی فعالیت‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را آماده و ارائه نمایند.

درادامه هر یک از مسئولین کمیته‌ها گزارشی از فعالیت‌های ارائه نموده و خواستار ارتباط هرچه بیشتر هیئت پزشکی ورزشی با سایر هیئت‌های ورزشی استان شدند.

سپس دکتر آیت اللهی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان گلستان ضمن تشکر از زحمات همه اعضا در طول سال 1402 گفت: سال گذشته با اینکه حق بیمه ورزشی افزایش نداشت اما فدراسیون پزشکی ورزشی پوشش بیمه‌ای آسیب‌های مختلف ورزشی را افزایش داد و این موضوع باعث رضایتمندی ورزشکاران شد.

وی افزود: با توجه به حمایت های مختلف هیات از ورزشکاران آسیب دیده، باشگاه‌های ورزشی در سطح استان باید مساعدت بیشتری در خصوص بیمه ورزشکاران تحت پوشش خود داشته باشند تا همه ورزشکاران بتوانند از مزایای این بیمه استفاده نمایند.

 وی خواستار برنامه‌ریزی هرچه بیشتر کمیته‌های مختلف هیئت برای پوشش فعالیت‌های ورزشی و برگزاری کارگاه های مختلف شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.