پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱

باحضورصنعتی و نصیری برگزار شد

دومین نشست مبارزه با دوپینگ وکاهش مصرف موادنیروزا

با حضور رئیس و دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان ،دومین نشست مبارزه با دوپینگ در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 


 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان ،در این جلسه کامران نصیری رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان ضمن تشکر از هیأت پزشکی ورزشی بخاطر توجه و اهمیت دادن به مسئله مبارزه با دوپینگ ، بی اطلاعی و آگاهی کم ورزشکاران از مضرات داروها و مکملهای ورزشی را باعث روی آوردن آنها به استفاده از این مکملها دانست و خواستار آموزش صحیح استفاده از مکملهای ورزشی به ورزشکاران بخصوص ورزشکاران و مربیان این رشته ورزشی توسط هیأت پزشکی ورزشی استان شد.


درادامه دکتر حسین جمالیزاده آمادگی این هیأت را جهت برگزاری 4دوره آموزشی مبارزه با دوپینگ و کاهش مصرف موادنیروزا در مناطق 4گانه استان اعلام و خواستار هماهنگی لازم برای برگزاری این دوره ها در استان شد.


در ادامه بنابه پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان ،این هیأت آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های تغذیه بصورت دوره ای و به میزبانی باشگاههای بزرگ اعلام کرد.


لازم بذکر است در این نشست آقایان: مسعودرحیم پورمعاونت فنی اداره کل ورزش و جوانان ،کامران صنعتی و محمدنصیری رئیس و دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان ،دکتر حسین جمالیزاده و اکبرچاوشیان رئیس و دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان و مسئولین آموزش ،امورباشگاهها و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان حضور داشتند.