چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

راه اندازی اتحادیه باشگاه های ورزشی به مراحل خوبی رسیده است

رضا گل محمدی در اولین همایش فرهنگی باشگاه داران کرج گفت: راه اندازی اتحادیه باشگاه های ورزشی در دستور کار قرار دارد و تاکنون نیز به مراحل خوبی رسیده است.

 


به گزارش روابط هیات پزشکی ورزشی استان البرز؛ رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در اولین همایش فرهنگی باشگاه داران کرج با اشاره نقش مهم باشگاههای خصوصی در تربیت جوانان و ورزشکاران اظهار کرد: یکی از حلقه های مفقوده ی توسعه ورزش استان، تعلمل با باشگاههای خصوصی است که خیل عظیمی از ورزشکاران استان را در خود جای داده و قهرمانان زیادی را به ورزش استان معرفی کرده اند و با توجه به این مسئله قطعا نقش بسیار مهمی در تربیت و پرورش جوانان دارند.


 


وی ادامه داد: برای تسریع در پیشرفت ورزش استان باید باشگاه داران را بیشتر به رسمیت شناخته و انتظار بیشتری از آنان داشته باشیم اما متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم آنطور که شایسته است این باشگاهها را ساماندهی کرده  و در روند تصمیم گیری ها مورد توجه قرار دهیم.


 


گل محمدی با تاکید برلزوم راه اندازی اتحادیه باشگاه داران گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز مصمم به راه اندازی اتحادیه باشگاه داران و واگذاری اداره ی امورات این باشگاهها به خودشان است که در این زمینه با پیگیر های صورت گرفته راه اندازی اتحادیه به مراحل خوبی رسیده است.


 


این مسئول خاطر نشان ساخت: هم اکنون حدود 800 مکان ورزشی خصوصی سرپوشیده با میانگین 150 متر در استان البرز فعال می باشند که دو سوم فضای ورزشی موجود در استان را از آن خود کرده اند.


 


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: خوشبختانه با وحدت و همدلی که بین مسئولان شهر کرج و دستگاههای مختلف وجود دارد می توان از ظرفیت باشگاه داران به خوبی استفاده کرد و پتانسیل این بخش را در انجام امورات به کا رگرفت.