پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

باحضورمحمودی نیا برگزارشد

نشست هم اندیشی با مسئولین آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان ،نشست هم اندیشی هیأت پزشکی ورزشی استان با مسئولین آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی برگزار شد.

 


 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان ،دراین نشست دکتر حسین جمالیزاده ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع) و آغاز هفته دولت، به ارائه گزارشی ازفعالیتهای هیأت پزشکی ورزشی جهت صدور کارت عضویت کمیته خدمات درمانی،معاینات و صدور کارت سلامت،پوشش پزشکی مسابقات،بررسی ناهنجاریهای ساختار قامتی و ارائه تمرینات اصلاحی و برگزاری دوره های مختلف آموزشی در حوزه آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین این دو نهاد برای همکاری در این زمینه ها،آمادگی این هیأت را جهت توسعه این همکاری ها و ارائه خدمات بیشتر اعلام نمود.


درادامه محمود محمودی نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان ،ضمن تشکر ازفعالیتهای صورت گرفته توسط شرکت کنندگان دراین نشست، خواستار توجه بیشتر به بحث آموزش بویژه در مبحث پیشگیری از دوپینگ شد و افزود: هرچه آموزش بیشتر شود آسیب کمتر و سلامت و موفقیت بیشتر خواهد بود.


همچنین مسئولین آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی در ادامه ضمن تقدیراز حمایتها و خدمات صورت گرفته توسط هیأت ،آمادگی خود را جهت تعامل و همکاری بیشتر در زمینه های مختلف اعلام نمودند.


درپایان ازشرکت کنندگان در این نشست ، توسط محمودی نیا تقدیر بعمل آمد.