پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

باحضور محبوبه نژادزمانی صورت گرفت

برنامه ریزی دوره های آموزشی بانوان شاغل

در نشستی با حضور معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان نحوه برگزاری دوره های آموزشی برای بانوان شاغل در ادارات و سازمانها بررسی شد.

 


 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان،دراین نشست که باحضور دکتر حسین جمالیزاده رئیس هیأت-اکبرچاوشیان دبیر و سودابه اسکندری مسئول کمیته بانوان برگزار شد، نژادزمانی ضمن اعلام گزارشی از هماهنگی های بعمل آمده با ادارات و سازمانها ،موضوعات مورد نظر برای برگزاری دوره های اموزشی را برشمرد و خواستار همکاری مدرسین هیأت در این دوره های آموزشی شد.


وی گفت: در نظر داریم حداقل 6 دوره آموزشی را تا پایان سال جاری برای اداراتی که تاکنون اعلام آمادگی کرده اند برگزار کنیم و اولین دوره نیز هفته آینده در استانداری برگزار خواهد شد.


در ادامه دکتر حسین جمالیزاده رئیس هیأت ضمن قدردانی از فعالیت در بحث آموزش بانوان گفت: بسیاری از مشکلات بدلیل نداشتن آگاهی است و آموزش تغییر نگرش افراد را بدنبال خواهد داشت. وی ضمن استقبال از برگزاری دوره های آموزشی آمادگی این هیأت را برای همکاری اعلام کرد و خواستار حضورفعال کمیته های آموزش و بانوان دراین مبحث شد .


در این نشست همچنین طرح معاینات و بررسی وضعیت سلامت کارکنان بخصوص بانوان شاغل نیز ارائه شد و حاضرین نظرات خود را جهت تکمیل شدن طرح ارائه کردند.