پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

دکتر روزدار اعلام کرد؛

ساماندهی 128 هزار ورزشکار در خوزستان

منصور روزدار

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان گفت: مطابق آمار ثبت شده در واحد آمار هیات پزشکی ورزشی استان تعداد ورزشکاران سازمان یافته تا کنون 128 هزار نفر است که از این تعداد48 هزار نفر را بانوان تشکیل می دهند.

دکتر منصور روزدار افزود: ورزشکارانی که دارای کارت عضویت کمیته خدمات درمانی باشند جزء ورزشکاران سازمان یافته وزارت ورزش محسوب می شوند و این آمار در وزارت ورزش به عنوان ملاک اصلی تصمیم گیری در نظر گرفته می شود.



وی افزود:این هیات به منظور تسهیل عضویت در ورزشکاران  در کمیته خدمات درمانی استان دارای    36  واحد فعال در شهرستانها / بخش و تعداد 5 واحد  ثابت در اهواز و همچنین دو واحد سیار است که واحدهای سیار وظیفه صدور کارت عضویت کمیته خدمات درمانی در بعضی از اماکن ورزشی و در هنگام مسابقات و شرایط خاص را بر عهده دارند.



دکتر منصور روزدار عنوان کرد: با توجه به یکساله شدن اعتبار کارت عضویت خدمات درمانی رضایت مندی در ورزشکاران  - مربیان  و مسئولین ورزشی مشاهده می شود و انتظار می رود این امر سبب بهبود آمار ورزشکاران سازمان یافته شود.



رئیس هیات پزشکی ورزشی خوزستان یادآور شد:ورزشکاران می توانند با در دست داشتن کارت بیمه ورزشی از طیف گسترده ای خدمات درمانی و بازتوانی و کمک هزینه غرامت فوت و نقص عضو استفاده نمایند مازاد بر این خدمات می توانند از خدماتی چون به دریافت برگ سلامت-معاینات عمومی-مشاوره تغذیه - روانشناسی و بازتوانی با تخفیف ویژه از درمانگاه هیات و فیزیوتراپی هیات بهره مند شوند.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.