پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

دکتر آیت اللهی در مراسم افتتاحیه دوره پنجاه ساعته ماساژ ورزشی:

افزایش دانش و آگاهی ورزشکاران و مربیان استان هدف ماست

ماساژ 2

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان هدف از برگزاری دوره های آموزشی را ارتقاء سطح علمی جامعه ورزش دانست.

به گزارش دفتر گلستان پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی ایران، مراسم افتتاحیه پنجمین دوره آموزشی پنجاه ساعته ماساژ ورزشی گلستان با حضور دکتر علی اصغرآیت اللهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان، بهروز کرد مدیر امور اداری دانشکد پیراپزشکی و احسان عامری مسئول آموزش هیات پزشکی ورزشی استان و شرکت کنندگان دوره در سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی گرگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر آیت اللهی رئیس هیات گفت: در چند سال اخیر با تقویت کمیته آموزش و پژوهش هیات سعی کردیم با متنوع ساختن دوره های آموزشی و استفاده از اساتید متخصص در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشکاران و مربیان ورزشی تلاش کنیم.

وی افزود: دوره پنجاه ساعته ماساژ ورزشی نیز در همین راستا و با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشکده پیراپزشکی گرگان برگزار می شود.

در این مراسم احسان عامری مسئول آموزش هیات گفت: این دوره از جمله دوره های مدون آموزشی فدراسیون پزشکی ورزشی می باشد و هیات استان نیز تمام تلاش خود را کرده است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تمانی امکانات لازم را جهت هر چه بهتر برگزار شدن دوره فراهم آورد.

دوره آموزشی پنجاه ساعته ماساژورزشی استان از روز شنبه ۱۸ آذرماه با حضور ۲ مدرس بومی و ۳ مدرس اعزامی از فدراسیون پزشکی ورزشی در دانشکده پیراپزشکی گرگان آغاز شد و تا روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه ادامه داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.