یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

دکتر ملک محمدی:

تجهیز کلیکنیک فیزیوتراپی بندرعباس در دستور کار قرار دارد

دیدار دکتر ملک محمدی و دانشور

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: همکاری و تعامل دو سویه بین هیات پزشکی و اداره ورزش و جوانان استان می تواند زمینه ساز رشد و سازماندهی استعدادها شود.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی که جهت بررسی عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان  هرمزگان به بندرعباس سفر کرده است در دیدار با غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، با تاکید بر این موضوع که یکی از اصول مهم در فدراسیون پزشکی تمرکز زدایی و رسیدگی به استان های محروم است، افزود: استعدادها اگر سازماندهی شوند رشد و پیشرفت بیشتری حاصل می شود و با توجه به اینکه تنها معیار مقایسه ای استان ها آمار ورزشکاران تحت پوشش کمیته خدمات درمانی است، با همکاری و تعامل دوسویه بین هیات پزشکی ورزشی و اداره ورزش و جوانان استان  ارائه خدمات به ورزشکاران تسهیل می شود.

 وی همچنین از آمادگی فدراسیون جهت کمک به تجهیز کلینیک فیزیوتراپی این هیات خبر داد و گفت: با هماهنگی با مسئول کمیته توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی، در آینده ای نزدیک درصدد آن هستیم که با حضور و بازدید از کلینیک فیزیوتراپی هیات پزشکی استان  گامی موثر در جهت تجهیز  ان برداریم.

 همچنین دانشور نیز ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور مسئولان فدراسیون پزشکی در شهر بندرعباس، گفت:ارتباط صمیمانه ای بین اداره ورزش و هیات های ورزشی استان ایجاد شده است و تمامی تلاش خود را می کنیم که بتوانیم به همه قشر ورزشکار استان خدمت رسانی کنیم.

 وی حمایت همه جانبه این اداره را از هیات پزشکی ورزشی استان در جهت تحقق اهداف فدراسیون در استان و همچنین برنامه های آتی در شهرستان های تابعه اعلام کرد.

در ابتدای این دیدار دکتر کرامت اله فتح الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان، گزارشی از عملکرد هیات ارائه کرد.

 دیدار با معاون استاندار

 دکتر ملک محمدی و هیات همراه در جریان سفر یک روزه به هرمزگان با دکتر رئوفی معاون منابع انسانی و امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز دیدار کرد. در این دیدار  راه های توسعه خدمات پزشکی ورزشی در استان مورد بحث و تبادل نظر قرار رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.