شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

/یک سال با هیات های پزشکی ورزشی استان ها/

رشد ۴ هزار نفری ساماندهی ورزشکاران در هرمزگان

دکتر فتح الهی

۶۵ هزار ورزشکار هرمزگانی به عضویت کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی درآمدند.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر کرامت اله فتح الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان عملکرد سال گذشته هیات پزشکی ورزشی را تشریح کرد.

دکتر فتح الهی  آمار ورزشکاران تحت پوشش کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی این هیات را در سال گذشته ۶۵۶۶۱ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۲۲۲۷۸ نفر را بانوان و ۴۳۳۸۳ نفر را آقایان شامل می شوند که نسبت به مورد مشابه سال گذشته ۴ هزار نفر افزایش داشته است.

دکتر فتح الهی گفت: پوشش پزشکی رقابت های ورزشی استان در سال گذشته ۵۷۷  ساعت بوده که ۲۵۵ ساعت آن به بانوان و ۳۲۲ ساعت به رقابت های آقایان اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد:سال گذشته ۳ دوره آموزشی توسط کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شده است.همچنین ۵۳ نفر از ورزشکاران اعزام شده به رقابت های قهرمانی کشور کارت سلامت خود را از این هیات تحویل گرفته اند.

وی همچنین افزود: در سال گذشته ۹۷ نفر از ورزشکاران آسیب دیده هرمزگانی از مزایای عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی بهره مند شده اند که از این تعداد ۲۵ نفر را بانوان و ۷۲ نفر را آقایان شامل می شوند و بیشترین آسیب از ناحیه زانو است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.