شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

دکتر قطبی:

با باشگاه های متخلف برخورد می کنیم

بازرسی از اماکن ورزشی

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کردستان تاکید کرد ستاد نظارت بر اماکن ورزشی استان کردستان با جدیت با باشگاههای متخلف برخورد خواهد کرد.

  به گزارش دفتر استان کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر بابک قطبی در ادامه فعالیت های بازرسی از اماکن ورزشی شهرستانها حوزه ستاد نظارت عنوان کرد؛ بازرسی از باشگاه های ورزشی استان با جدیت و قاطعیت بیشتری آغاز شده و ناظرین استان و شهرستانها به طور محسوس و نامحسوس برای مقابله با باشگاههای متخلف در عرصه فروش مکمل ها غیر مجاز، باشگاهها و اماکن ورزشی استان را رصد خواهند کرد.

قطبی اضافه کرد؛ در این راستا در خلال سه روز گذشته، دبیر هیات پزشکی ورزشی به همراه ناظرین شهرستانهای قروه، سریش آباد، بیجار و دیواندره از تعدادی باشگاه و مجموعه ورزشی این شهرستانها بازدید شد که ۵ باشگاه ورزشی متخلف در عرصه فروش مکمل ها و داروهای استروئیدی شناسایی و به منظور تحقیقات تکمیلی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد : ضعف ها و نواقص بر اساس فرم های ستاد نظارت به اطلاع مدیران باشگاهها رسید تا در مهلت ۲۱ روزه جهت رفع تذکرات بازرسین اقدام نمایند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کردستان بر ضرورت بررسی سلامت عمومی اماکن ورزشی استان تأکید کرد و افزود: حفظ سلامت ورزشکاران از مهمترین برنامه های ما است که بازرسین ستاد نظارت بر اماکن ورزشی استان کردستان باید با باشگاههای متخلف با جدیت برابر آئین نامه و دستورالعمل های حوزه نظارت بر اماکن ورزشی فدراسیون برخورد کنند.

وی یادآور شد : اماکن ورزشی در استان به شکل دوره ای مورد بازرسی قرار خواهد گرفت که پس از بررسی تخلفات محرز شده از سوی آنها، به کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی جهت برخورد با متخلفین ارجاع داده خواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.