سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

عملکرد شش ماهه هیات پزشکی ورزشی اردبیل تشریح شد؛

ساماندهی۳۹ هزار ورزشکار/ ارائه گواهی سلامت رایگان به بیش از ۷۰۰نفر/ ارائه بیش از ۱۰۰۰جلسه خدمات فیزیوتراپی

تشریح عملکرد شش ماهه هیات پزشکی

مرتضی آقایی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل عملکرد شش ماهه هیات پزشکی ورزشی اردبیل را تشریح کرد و گفت در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ سی ونه هزار و ۱۲۸ ورزشکار تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته است.

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مرتضی آقایی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ سی و نه هزار و ۱۲۸ ورزشکار تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته است، گفت: بیشترین سهم بیمه شده در استان مربوط به اردبیل با ۲۴ هزار و ۸۷۵ بوده و نیر با ۲۲۹ نفر کمترین بیمه شده را به خود اختصاص داده است او افزود: در بین هیات های ورزشی هیات فوتبال با ۸ هزار و ۶۰۴ نفر بیشترین بیمه شده ورزشی را ثبت کرده و تکواندو با ۳ هزار و ۹۲۴ نفر و ژیمناستیک با ۳ هزار و ۳۹۶ نفر  در رتبه های بعدی قرار دارند.
دبیر هیات پزشکی ورزشی استان تاکید کرد: گواهی سلامت بصورت رایگان برای بیش از ۷۰۰ نفر از ورزشکاران کلیه رشته های ورزشی برای اعزامی به مسابقات در سطح کشور اعم از رقابت های المپیاد استعداد های برتر، پیشکسوتان و ... توسط هیات پزشکی ورزشی صادر شده است.
آقایی با اشاره به اینکه برای ۲۰۰ نفر از آسیب دیدگان ورزشی جهت پرداخت هزینه کرد پرونده ورزشکاران به فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال شده است گفت: در طول ۶ ماه گذشته بیش از ۱۰ ورزشکار آسیب دیده برای طول درمان به فدراسیون معرفی و اعزام شده است.
وی در پایان ضمن اشاره به ارائه خدمات فیزیوتراپی به بیش از ۱۰۰۰ جلسه، انجام ۳۱۰مورد مشاوره تغذیه ورزشی، ۸۰ مورد مشاوره روانشناسی ورزشی را از دیگر فعالیتهای هیات پزشکی ورزشی استان در ۶ ماهه سال جاری برشمرد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.