پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی

ساختمان کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در اردبیل احداث می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان خبر داد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث ساختمان کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در اردبیل خبر داد.

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران و به نقل از خبرگزاری مهر، محمدعلی پهناور عصر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیأت پزشکی ورزشی در اردبیل، از احداث ساختمان کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: استان اردبیل از ظرفیت‌های بزرگی در ورزش برخوردار است و توانسته ورزشکاران به نامی را به جامعه ورزش و جوانان کشور تقدیم بکند و بر همین اساس نیاز هست که یک کلینیک تخصصی و حرفه‌ای در استان احداث شود.

وی تصریح کرد: ورزش و جوانان برای ارتقای ورزش در جامعه اهدافی دارد که مهمترین هدف آن همگانی کردن ورزش است که با سلامت جامعه سر و کار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلفی به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای این موضوع دخیل هستند که فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان و اداره کل به صورت مستقیم با این موضوع دخیل هستند که باید به صورت ویژه به موضوع سلامت و ارتقای این جایگاه در جامعه توجه شود.

پهناور نقش فدراسیون‌ها را برای توسعه ورزش نقش محوری عنوان کرد و افزود: هدف دیگر ما ارتقای ورزش استان است که با کمک و تعامل با فدراسیون‌های ورزشی به صورت جدی به این موضوع خواهیم پرداخت و کمک‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را درخواست خواهیم کرد تا شاهد رشد و توسعه ورزش استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تاکید کرد: ورزش و جوانان خود را مسئول حل مشکلات و موانع هیأت‌ها می‌داند و برای این کار پیشقدم است تا بتواند به صورت جدی مشکلات هیأت‌های ورزشی را مرتفع کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.