دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

دکتر شاهین:

تعداد ورزشکاران سازمان یافته چهارمحال و بختیاری به مرز ۵۰ هزار نفر رسید

عملکرد هیات - چهار محال و بختیاری

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان چهار محال و بختیاری از افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته در سال ۱۴۰۲ خبر داد

به گزارش  دفتر چهار محال و بختیاری پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،دکتر فرامرز شاهین اعلام کرد : با فعالیت های صورت گرفته در هیئت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت های ورزشی در سطح استان آمار ورزشکاران سازمان یافته به۵۰۳۰۷  نفر رسیدند که از این تعداد ۱۹۸۳۳ نفر بانوان و ۳۰۴۷۴ نفر آقایان بوده اند.

 وی همچنین رسیدگی و پرداخت هزینه درمان به ورزشکاران آسیب دیده استان، را از دیگر فعالیت های کمیته خدمات درمانی استان عنوان کرد

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان، پوشش پزشکی ۸۰۰ساعت مسابقات و اردوهای مختلف ورزشی و همچنین نظارت بر ۳۰۰ باشگاه  و بازدید از شهرستانها را از دیگر فعالیت های صورت گرفته توسط این هیأت عنوان کرد.

دکتر شاهین برگزاری نشست مسئولین کمیته های مختلف هیات، همکاری در اجرای طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی زنان و دختران، برگزاری ایستگاه رایگان تندرستی به مناسبت هفته تربیت بدنی، اجرای پویش های سراسری اهدای خون وعقد تفاهم نامه با درمانگاه رازی ، سازمان انتقال خون و دانشگاه علوم پزشکی  و همچنین برگزاری دوره های آموزشی در شهرستانها وبخش ها  را از اهم عملکرد این هیأت در سال گذشته برشمرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد  که در سال جاری در تمامی کمیته ها، شاهد پیشرفت قابل توجهی در ارائه خدمات به ورزشکاران استان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.