شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

دکتر غلامپور خبرداد؛

پوشش پزشکی مسابقات پاور لیفتینگ بانوان سراسر کشور در یاسوج

پاور لیفتینگ یاسوج

مسابقات پاور لیفتینگ بانوان سراسر کشور در یاسوج در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی یاسوج پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مسابقات پاور لیفتینگ بانوان سراسر کشور در یاسوج در حال برگزاری است.

دکتر غلامپور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری هیات عنوان کرد: در این مسابقات که بالغ بر پانصد ورزشکار حضور دارند، هیات پزشکی ورزشی استان با حضور فعال خود در مسابقات توانست سلامت ورزشکاران را تامین کند.

وی در ادامه گفت: مسابقات پاورلیفتینگ بانوان کشور در چهار رده سنی  در حال برگزاری است که کمیته پوشش مسابقات هیات پزشکی ورزشی امر پوشش پزشکی مسابقات را بر عهده دارد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در این مسابقات تمام ورزشکاران واکسینه شده حضور دارند و از ورزشکارانی که کارت واکسیناسیون خود را ارائه ندادند، جلوگیری شد.

دکتر غلامپور بیان کرد: هیات پزشکی ورزشی استان در تمام مسابقات ورزشی حضور فعال دارد و آماده خدمت رسانی به ورزشکاران عزیز است.

 این مسابقات از روز پنج شنبه در سالن ۳۰۰۰ نفری پوریای ولی یاسوج در حال برگزاری است و طی آن کادر پوشش مسابقات پزشکی ورزشی استان، امر نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی، تب سنجی و اهدای ماسک به حضار را بر عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.