یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

دکتر نوروزی در مجمع عمومی سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان چهار محال و بختیاری؛

ارائه خدمات حرفه ای به ورزشکاران از مسئولیت های مهم فدراسیون پزشکی ورزشی است

مجمع عمومی سالیانه - چهار محال و بختیاری

مجمع عمومی سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان چهارمحال و بختیاری به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، یکشنبه چهاردهم اسفند ماه در محل سالن المپیک اداره کل برگزار شد.

به گزارش دفتر استان چهار محال و بختیاری پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در این مجمع، هیأت پزشکی ورزشی استان چهار محال و بختیاری را هیأتی کوشا، فعال و دارای شفافیت در امور مالی عنوان کرد و افزود: یکی از مسئولیت های مهم فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه خدمات حرفه ای به ورزشکاران آسیب دیده است.  

دکتر نوروزی  گفت : تمرکز زدایی و یکسان سازی ارائه خدمات مناسب به ورزشکاران در هیأت های پزشکی ورزشی استان هاست یکی دیگر از اهداف فدراسیون است و این استان دارای تیم های ورزشی و قهرمانان زیادی است بنابراین ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش به ورزشکاران سر لوحه کار خود قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه هیات های پزشکی ورزشی شهرستانها زیر بنای هیات پزشکی ورزشی استان هستند، ادامه داد:لازم است نظارت و بازدید استانی در جهت افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته و همچنین رضایتمندی جامعه ورزشی صورت گیرد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: هیات پزشکی ورزشی علاوه بر سلامت ورزشکاران، سلامت جامعه را نیز مدنظر داشته باشد و توجه به ورزش قهرمانی و سلامت همگانی را سرلوحه خود قرار دهد.

در ادامه موعود بنیادی فرد مدیر کل ورزش و جوانان  با اشاره به بحث آموزش تاکید کرد: هیات های ورزشی برنامه محور بودن و برنامه ریزی یک ساله را سر لوحه خود قرار دهند.

وی پوشش کلیه مسابقات، نظارت با دقت بر باشگاه ها، فعال شدن و تجهیز مرکز فیزیوتراپی ویژه ورزشکاران سراسر استان و توجه ویژه به بیمه ورزشی را از مهمترین فعالیت های هیات پزشکی ورزشی دانست.

در ابتدای این نشست دکتر فرامرز شاهین رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان گزارشی از عملکرد کمیته های مختلف این هیأت در سال ۱۴۰۰ را ارائه کرد.

همچنین در این نشست گزارش مالی سال ۱۴۰۰ توسط شاهرخ نوروزی خزانه دار هیأت ارائه و به تصویب اعضاء رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.