دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

رشد ساماندهی ورزشکاران در تهران بزرگ

.

نایب رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران در سومین جشنواره تکریم الگوی برتر عفاف و حجاب فعالیت های مختلف این هیات را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران، در این جشنواره که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و با حضور علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، دکتر ساناز کبیری بخش هایی از فعالیت و دستاوردهای این هیات در دوره مدیریتی جدید را تشریح کرد.

وی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از جمله اولویت های هیات برشمرد و با اشاره به برنامه های هیات برای توسعه زیرساخت ها عنوان کرد: در این رابطه یک ساختمان جدید برای هیات در خیابان شهدای ۱۷ شهریور خریداری شد و همزمان به منظور سهولت دسترسی ورزشکاران به خدمات در قرچک ورامین نیز قرارداد همکاری با یک مرکز درمانی امضا شد.

وی برنامه ریزی و نظم و انضباط اداری و مالی را سرلوحه کار هیات عنوان کرد و ادامه داد: با همین رویکرد و همچنین بازدیدهای میدانی خوشبختانه شاهدیم در سال جاری ساماندهی ورزشکاران نسبت به سال گذشته رشد ۱۵ درصدی داشته ایم.

دکتر کبیری برنامه ها و فعالیت های آموزشی هیات را نیز تشریح کرد و گفت: برای ارتقای سطح علمی جامعه هدف، دوره های آموزشی هدفمندی برگزار شده و در این بخش نیز به توفیقات درخوری دست یافته ایم.

نایب رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران با اشاره به اهمیت موضوع سلامت همگانی، خاطرنشان کرد: در این راستا و همزمان با طرح سراسری فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر راه اندازی ایستگاه رایگان تندرستی، هیات پزشکی ورزشی نیز در ۵ نقطه استان این مهم را عملیاتی کرد و خدمات رایگان به حدود ۲ هزار نفر ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.