دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

پیام تسلیت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران بمناسبت ایام شهادت امام علی النقی الهادی(ع)

image-20240115110424-1.jpeg

ذکتر یحیی صالح طبری رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در پیامی شهادت امام هادی (ع) را تسلیت گفت ‎

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران ، دکتر یحیی صالح طبری  در پیامی شهادت امام هادی (ع) را تسلیت گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امام هادی(ع): مَنْ اتَّقی الله یتَّقی، وَ مَنْ اطاعَ لله یطاع، و من اطاعَ الخالق لم یبال سَخَطَ المَخْلُوقین، و مَنْ اَسْخَطَ الخالق فَلییقَنَ ان یحِلَّ به سَخَطَ المَخلوقین؛ (بحارالانوار، ج۶۸، ص۱۸۲)

هر کسی از خدا بترسد، مردم از او بترسند، هر که خدا را اطاعت کند، از او اطاعت کنند، و هرکه مطیع آفریدگار باشد، باکی از خشم آفریدگار ندارد، و هر که خالق را به خشم آورد، باید یقین کند که به خشم مخلوق دچار می شود.

حضرت امام علی النقی(ع)، پیشوایی مومن، مجاهدی اسوه، هوشیاری بصیر و عدالتخواهی شهادت طلب بود که با تلاشِ تشکیلاتی گسترده و مقاومتی در میدان، چهره حیله گران، طاغوتیان و منافقان را برای امت اسلامی به درستی تبیین نمودند.

امام هادی(ع) با شجاعتی مثال زدنی و عزمی راسخ، پیام و رسالت دین خدا و ائمه هدی را به سراسر دنیای اسلام مخابره کردند و با تاسیس یک شبکه مردمی در کالبدِ معارف دینی گام بلندی در روشنگری و بیداری اسلامی برداشتند.

آن امام همام (ع) با برانگیختن روحِ مبارزه و تقویت باور و اعتقاد دینی امت اسلامی با ترویج منش و سیره ائمه معصوم و تربیت شاگردانی شریف و مومن و گسترش دایره ارتباطات شیعیان، نقش بسزایی در تضعیف دستگاهِ ظالم خلفای وقت داشتند.

اینجانب شهادت مظلومانه دهمین مشعل فروزان هدایت و ولایت حضرت امام علی النقی الهادی(ع) را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت بقیه الله (عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) و تمامی شیعیان و رهروان صدیق آن امام همام تسلیت عرض می نمایم.

دکتر یحیی صالح طبری

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.