سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

برای سومین سال پیاپی صورت گرفت

گیلان یکی از بهترین روابط عمومی های پزشکی ورزشی ایران

مسئول روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان گیلان نگین نیک روش برای سومین سال پیاپی به عنوان یکی از برترین روابط عمومی های هیات های پزشکی ورزشی کشور انتخاب شد.



به گزارش سایت خبری هیأت،فدراسیون پزشکی ورزشی در روزهای گذشته و همزمان با رونمایی از نخستین پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در شرایطی اقدام به معرفی و تجلیل برترین  روابط عمومی هیات های استانی خود کرد که گیلان برای سومین سال پیاپی در جمع بهترین های این عرصه قرار گرفت.




در این مراسم که با حضور عبدالحمید احمدی، معاون آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ، مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت، دکتر لطفعلی پورکاظمی، دکتر لاله حاکی و دکتر غلامرضا نوروزی رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد برترین روابط عمومی هیات های استانی در سه سطح ویژه، برتر و نمونه تجلیل شدند که در بخش ویژه استان های گیلان، مرکزی، گلستان و آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.




یادآورمی شود نگین نیک روش مسئول روابط عموی هیات پزشکی ورزشی استان گیلان طی دو سال گذشته نیز از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یکی از برترین های ایران معرفی شده است.