شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

از سوی کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار شد

دوره دو روزه استعدادیابی ورزشی و مشاوره ورزشی با حضور دکتر آقابیک

دوره آموزشی دو روزه استعدادیابی و مشاوره ورزشی، ۲۷ و ۲۸ خردادماه به همت کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، این دوره با حضور دکتر آقابیک معاون توسعه امور ورزش اداره کل و دکتر ناصر ملی استاد این دوره تشکیل شد.


در این کلاس دکتر آقابیک ضمن قدردانی از حضور دکتر ناصر ملی در این دوره، گفت: در گذشته کلاس‌های استعدادیابی برگزار ‌شده است، ولی خوشبختانه این دوره به صورت تخصصی ارائه می‌شود.


وی افزود: این دوره شروع کلاس پیشرفته ای است که در آینده در تهران برگزار خواهد شد و امید است که تعداد رشته‌ها در این زمینه افزایش یابد.


لازم به ذکر است شرکت کنندگان این دوره از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معرفی شده بودند و همچنین دکتر ناصر ملی در این دوره آموزشی، اطلاعاتی در خصوص مفاهیم استعدادیابی و آشنایی با روش ها و الگوهای موجود در استعدادیابی کشورهای مختلف، بخش بندی و تفسیر مفاد آزمون های مختلف استعدادیابی در ورزش، تفسیر مفاد آزمون های استعدادیابی و چگونگی ایجاد فضای ارزیابی و ارزشیابی و معرفی برخی ازآزمون های اجرایی در  حوزه استعدادیابی را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد.