چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶

دکتر بنی جمالی در پیام تبریک سال نو:

توسعه خدمات همه جانبه پزشکی ورزشی در تهران بزرگ با قدرت ادامه خواهد داشت

.

دکتر سید محمد بنی جمالی ، رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو بر عزم این هیات برای توسعه بیش از پیش خدمات تخصصی به جامعه ورزش و جوانان تهران بزرگ تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران، در پیام تبریک دکتر بنی جمالی آمده است: سال ۱۴۰۲ را در شرایطی پشت سر گداشتیم که به یمن تلاش و پشتکار همکارانم و حمایت های بی دریغ فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شاهد موفقیت های کم نظیری در ارائه خدمات به ورزش استان بودیم و اوج این مهم را در رشد چشمگیر ساماندهی ورزشکاران بودیم که به این ترتیب چتر حمایتی پزشکی ورزشی جامعه هدف به مراتب بیشتر از قبل را تحت پوشش خود قرار داد.

در ادامه پیام دکتر بنی جمالی آمده است: علاوه بر این ها در زمینه توسعه زیرساخت های پزشکی ورزشی اقدامات خوبی صورت گرفت و طبق برنامه ریزی صورت گرفته این مهم در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد یافت.

دکتر بنی جمال تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفت در همه ابعاد در سال جاری در جهت توسعه خدمات تلاش خواهیم کرد و در این راستا ضمن قدردانی از تلاش همکارانم در سال گذشته، فرا رسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن را تبریک و تهنیت عرض می کنم و سالی سرشار از کامروایی در پناه خداوند متعال برای همگان مسالت دارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.