شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

گزیده عملکرد سالانه هیات پزشکی ورزشی استان تهران توسط دکتر بنی جمالی

رشد بیش از ۱۹ درصدی ساماندهی ورزشکاران/۲۱ هزار ساعت پوشش پزشکی مسابقات

شورای مدیران فدراسیونپزشکی ورزشی

دکتر سید محمد بنی جمالی، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران بخشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ این هیات را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران، دکتر بنی جمالی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش و پشتکار تمام همکاران هیات پزشکی ورزشی استان تهران در زمینه های مختلف  در جهت اهداف هیات  گام برداشته شد با این حال برنامه ریزی برای روند رو به رشد در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

دکتر بنی جمالی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت های پزشکی ورزشی در تهران بزرگ گفت: بدیهی است برای گسترش چتر حمایتی هیات بایستی در نقاط مختلف استان امکانات مناسب پزشکی ورزشی فراهم گردد، در این رابطه علاوه بر اقداماتی که سال گذشته در نقاط مختلف استان صورت گرفت در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد یافت.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران در خصوص ساماندهی ورزشکاران گفت: در این بخش شاهد رشد ۱۹/۶ درصدی نسبت به مدت مشابه پیش از آن بودیم به طوری که تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان تهران ۷۱۸ هزار و ۳۹۰ بالغ شد که از این تعداد۳۶۶ هزار و ۶۳۱  شامل آقایان و ۳۵۱ هزار و ۷۵۹ نفر را بانوان ورزشکار تشکیل می دهند.

دکتر بنی جمالی در خصوص بازرسی های صورت گرفته از اماکن ورزشی استان تهران گفت:در زمینه نظارت بر سلامت اماکن و باشگاه های ورزشی ۲ هزار و ۵۳۶ بازرسی صورت گرفت.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران پوشش پزشکی مسابقات را یکی دیگر از خدمات این هیات در سال ۱۴۰۲ برشمرد و گفت: در این خصوص همکاران کمیته پوشش پزشکی مسابقات۲۱ هزار و ۴۷۰ ساعت رقابت های مختلف سطح استان را پوشش دادند به طوری که ۱۶هزار و ۶۰۹ ساعت رقابت ورزشی آقایان و ۴ هزار و ۸۶۱ ساعت رقابت ورزشی بانوان پوشش پزشکی داده شد. 

دکتر بنی جمالی با اشاره به برگزاری ۱۸ دوره آموزشی در سرفصل و عناوین تخصصی گفت: بیش از ۳۰۰ نفر طی این دوره های آموزشی تحت آموزش قرار گرفتند علاوه بر این دو وبینار آموزشی رایگان نیز برای جامعه هدف برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.