دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان تهران:

بازرسی‌های اولیه اماکن ورزشی استان تهران با جدیت انجام می‌شود

مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان تهران اعلام کرد: بازرسی abcdهای اولیه سال جاری با جدیتی بیشتر از سال abcdهای قبل انجام می abcdشود.

 به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران صدر ارحامی افزود: بازرسی‌ها در خصوص مبارزه با عرضه و فروش داروها، مکمل‌ها و قرص‌های مجاز و غیرمجاز،  رسیدگی به شکایت مردمی، بیمه ورزشی و بهداشت عمومی اماکن است، که در تمامی مناطق استان تهران انجام می‌شود.


وی ضمن قدردانی از بازرسین این هیئت جهت ساماندهی ورزشکاران بیمه‌شده استان تهران گفت: باشگاه‌های متخلفی که اقدام به عرضه و فروش انواع قرص‌ها، داروها و مکمل‌های مجاز و غیرمجاز در محیط باشگاه‌ها می‌کنند طی بازرسی‌های محسوس و نامحسوس بازرسین این هیئت شناسایی شده و جهت ادامه پیگیری‌ها به فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معرفی می‌شوند.


صدر ارحامی ادامه داد: ۷۰۶ بازرسی از اماکن ورزشی استان تهران طی سه ماهه اول سال ۹۴ در خصوص مبازره با دوپینگ، رسیدگی به شکایات مردمی، طرح ساماندهی ورزشکاران، رسیدگی به بیمه ورزشی و بهداشت عمومی اماکن ورزشی انجام شده است که از این بین ۱۴۰ مورد مربوط به بازرسی‌ بانوان است.