چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

از سوی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان تهران اعلام شد:

پوشش پزشکی مسابقات امیدهای آینده ورزش استان تهران

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان تهران اعلام کرد: مسابقات امیدهای آینده ورزشی استان تهران از ۲۲ تا ۳۱ مرداد ماه برگزار می شود و این هیات، پوشش پزشکی کلیه مسابقات را برعهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، دکتر خشایار ثابتی برگزاری مسابقات امیدهای آینده ورزشی استان تهران را گامی ارزشمند در راستای ایجاد تحرک، نشاط و سلامت در ورزش پایتخت دانست و ابراز امیدواری کرد با برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به اهداف مهم خود از جمله شناسایی استعدادها، معرفی چهره های شاخص به فدراسیون ها برای حضور در اردوی تیم های ملی و ایجاد انگیزه در نسل آینده ساز ورزش استان تهران دست یابد.


وی تاکید کرد که براساس هماهنگی های لازم با مدیریت ورزش پایتخت و مسئولان ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها که میزبانی این المپیاد را برعهده دارند، هیأت پزشکی ورزشی استان تهران از تمام داشته ها و تجربیات خود درجهت برگزاری مطلوب این مسابقات بهره خواهد برد و با پوشش پزشکی رقابتها، به وظیفه خطیر خود عمل خواهد کرد.


دکتر ثابتی همچنین به دیگر برنامه های پیش رو اشاره کرد و گفت: این هیات، مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا را طی روزهای ۱۵ و ۱۶ مردادماه در دستور کار خود دارد و با اعزام پزشک و پیراپزشک، در برگزاری این رقابت های آسیایی سهیم خواهد بود.


وی در ادامه از مسابقات اسکواش بین‌المللی ایران جونیور(بانوان و آقایان)و تنیس امید آینده سازان بانوان گفت که پوشش پزشکی آن نیز برعهده هیأت پزشکی ورزشی استان تهران است.