دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

در پی بازرسی از ۴۹۱ باشگاه در مهرماه ۹۴ تاکید شد:

عرضه و فروش هرگونه داروهای مجاز و غیرمجاز در باشگاه‌های ورزشی ممنوع است.

مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان تهران اعلام کرد: عرضه و فروش انواع داروها، آمپول abcdها و مکمل abcdها و قرص abcdهای غیر مجاز و حتی مجاز، در محیط ورزشی ممنوع است.

 به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران صدر ارحامی افزود: متخلفین دستورالعمل فوق تحت پیگیری قانونی قرار خواهند گرفت.


وی ضمن قدردانی از بازرسین این هیئت جهت تلاش برای ساماندهی ورزشکاران بیمه‌شده استان تهران گفت: این بازرسی‌ها تا آخر سال با جدیت بیشتراز گذشته ادامه خواهد داشت و باشگاه‌های متخلفی که اقدام به عرضه و فروش انواع قرص‌ها، آمپول‌ها، داروها و مکمل‌های مجاز و غیرمجاز در محیط باشگاه‌ها می‌کنند طی بازرسی‌های محسوس و نامحسوس بازرسین این هیئت شناسایی شده و جهت ادامه پیگیری‌ها به فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معرفی می‌شوند.


صدر ارحامی ادامه داد: 491 بازرسی از اماکن ورزشی استان تهران در مهرماه سال ۹۴ در خصوص مبارزه با دوپینگ، رسیدگی به شکایات مردمی، طرح ساماندهی ورزشکاران، رسیدگی به بیمه ورزشی و بهداشت عمومی اماکن ورزشی انجام شده است که از این بین 266 مورد مربوط به بازرسی‌ بانوان است.