یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

در مراسم تجليل از روابط عمومي هاي برتر ورزش و جوانان استان تهران

گرشاسبي: تهران بايد چون عقاب طلايي در همه عرصه ها افتخارآفريني كند

مشاور وزير و مدير كل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجليل از روابط عمومي برتر هيئت هاي ورزشي، حوزه ها و ادارات ورزش و جوانان استان تهران گفت: شان تهران نماد عقاب طلايي است تا به پرواز درآيد و در همه عرصه ها افتخار آفريني كند.

به گزارش از روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، حميدرضا گرشاسبي ضمن تقدير از پيام نظر مدير روابط عمومي اداره كل به پاس تلاش و برنامه ريزي خوب براي تعامل و جلب رضايت اصحاب رسانه و پيشكسوتان رسانه اي، افزود: همه روابط عمومي هاي هيئت هاي ورزشي، حوزه ها و ادارات ورزش و جوانان، آن قدر در سال94 خوب بودند و رقابت نزديكي داشتند كه انتخاب برترين ها، بسيار سخت بود و از نظر من همه خوب بودند.
وي ادامه داد: هر مديري كه بگويد امكانات و پول نيست و كمبود هست، مطمئن باشيد روابط عمومي آن هم ضعيف است، چرا كه به واقع همه چيز هست و بايد با تلاش و برنامه ريزي بدنبال آن بود، نه اينكه به انتظار امكانات و بودجه بمانيم كه قطعاً چنين چيزي اتفاق نمي افتد.
گرشاسبي تاكيد كرد: ما با دست خالي كار را در اداره كل شروع كرديم و با همكاري عزيزانم در اداره كل و اصحاب رسانه كه تعصب خاصي به استان تهران و نه شخص دارند، ما را حمايت كردند تا جايي كه امروز هم در بخش سرانه فضاهاي ورزشي و هم عناوين قهرماني از جايگاه قابل قبولي برخورداريم، به گونه اي كه سال93 امتياز اداره كل در ارزيابي عملكردها 1539 بود، در حالي كه تا امروز بالاي20 هزار امتياز كسب كرده ايم.
وي ضمن ارائه آماري از روند رو به رشد ورزش پايتخت در زمينه هاي مختلف، گفت: تهران در سال95 با اين عناويني كه كسب كرد بايد در بين استان هاي كشور اول شود و كسب 11 سهميه المپيك ريو و 8 سهميه پاراالمپيك2016 تائيدي بر اين مدعاست. همچنين در بخش عمراني نيز به همت همكارانم، 12 پروژه ورزشي را در دهه فجر سال94 به بهره برداري رسانديم، 62 هزار و 806 متر مربع با هزينه 30 ميليارد تومان به سرانه فضاهاي ورزشي اضافه شد و 22 ميليارد هم از طريق شهرداري ها و بيرون سيستم، آورده داشتيم.


 












مشاور وزير از افتتاح پروژه هاي بزرگ در آينده نزديك خبر داد و افزود: تا پايان سال 30 پروژه ديگر را به بهره برداري مي رسانيم كه مي توان به استاديوم هاي 5 هزار نفري اسلامشهر، پاكدشت و .... اشاره كرد. در اين بين خيلي از پروژه ها را كه از ما گرفته و سند هم زده بودند، پس گرفتيم و 260 ميليارد تومان از امكانات و مجموعه هاي برباد رفته كه به نام افراد سند خورده بود، برگردانده شد و به نام اداره كل ورزش و جوانان استان تهران سند زده شد.
وي گفت: بپذيريم دراين مسئوليت ها كه با استانداردها فاصله دارد و بودجه ها كافي نيست، بايد براي پيشرفت ورزش، كوچكي كرد و نه عرض اندام و بداخلاقي تا جوانان ما با ورزش قهر نكنند و به جاي افتخار آفريني، بر سفره اعتیاد ننشينند.
گفتني است در اين مراسم از روابط عمومي برتر حوزه ها، هيئت ها و ادارات ورزش و جوانان در سال94 با اهداء لوح تقدير شد و با نظر مساعد دفتر محيط زيست وتوسعه پايدار وزارت، روابط عمومي هاي ورزش تهران به عنوان رابطان محيط زيست معرفي شدند و نماد سميرغ براي روابط عمومي ها انتخاب گردید.