پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

حضور دكتر گودرزي در مراسم معارفه و توديع مدير كل ورزش و جوانان استان تهران

گرشاسبی: برای کمک به ساماندهی نیروهای قراردادی از سوی وزارت تلاش می کنم

مراسم معارفه رضا گل محمدي مدير كل ورزش و جوانان استان تهران و توديع حميدرضا گرشاسبي مشاور وزير و مديركل حوزه وزارتی، دیروز(چهارشنبه) با حضور دكتر گودرزي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استان تهران، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در جريان اين مراسم كه با حضور خادم معاون امور حقوقي، مجلس و هماهنگي وزارت ورزش و جوانان، دكتر شعباني بهار معاون ورزش همگاني وزارت، مهندس شاهرودي مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و حوزه استاندار، مازيار ناظمي مدير روابط عمومي و مركز اطلاع رساني وزارت، عفراتي سرپرست اداره كل ورزش و جوانان استان البرز، معاونان و مديران ستادي اداره كل ورزش و جوانان استان تهران، رؤساي ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و رؤساي هيات هاي ورزشي پايتخت در سالن آمفي تئاتر اداره كل برگزار شد، حكم مدير كل ورزش و جوانان استان تهران توسط وزير ورزش و جوانان به رضا گل محمدي اعطا شد. همچنين لوح تقديري از سوي اميررضا خادم به پاس تلاش و كوشش در ورزش استان تهران به گرشاسبي اهدا گرديد.


در جريان اين مراسم، از سوي هيئت هاي ورزشي و به نمايندگي توسط هيات نجات غريق و كبدي، تابلو فرش و از سوي ادارات ورزش و جوانان، توسط حوزه شمال غرب جام زريني به گرشاسبي اهدا شد و همكاران گرشاسبي در اداره كل ورزش و جوانان استان تهران، لوح تقدير و تابلو فرش زيبايي به وي اهدا كردند.
گرشاسبي در اين مراسم، ضمن ارائه گزارشي كامل از عملكرد خود از اسفند93 تا خرداد 95، گفت: دراين مراسم، احساس توديع ندارم، چرا كه خودم را از اهالي ورزش استان تهران مي دانم و آمده بودم تا به تهران كمك كنم تا به عنوان نماد و پيشاني كشور، الگويي براي پيشرفت ساير استان ها باشد.


وي شرايط اداره كل را در بدو حضور خود در اين اداره نامناسب دانست و ضمن مقايسه شرايط آن روزها با امروز در ابعاد مختلف قهرماني، همگاني، عمراني، بودجه، اعتبارات، سرانه ورزشي، كسب مدال، حوزه جوانان و ..... ادامه داد: خوشبختانه ورزش پايتخت به لطف تلاش همكارانم درتمامي بخش ها رشد قابل توجهي داشته و در كنار تصاحب مدال هاي رنگارنگ آسيايي و جهاني و مقام هاي ارزشمند كشوري، 14 سهميه المپيك و 7 سهيمه پارالمپيك كسب كرده ايم و ضمن كسب عنوان برتر در روابط عمومي، حراست و ورزش و محيط زيست، 26 هيات پايتخت از منظر فدراسيون ها به عنوان هيات برتر استان هاي كشور برگزيده شده اند.
گرشاسبي همچنين خواستار كمك به ساماندهي وضعيت پرسنل قراردادي به ويژه قراردادی هاي بدون شناسه كه از هيئت هاي ورزشي حقوق مي گيرند، شد و قول داد كه ساماندهي اين عزيزان را با پيگيري گل محمدي، در وزارت ورزش و جوانان دنبال كند.