دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

تقدیر شهرداری اصفهان از

پوشش پزشکی مناسب مسابقات جام مولای عرشیان

هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان که مسابقات جام مولای عرشیان را به طور کامل تحت پوشش پزشکی قرار داده بود از سوی سازمان شهرداری اصفهان مورد تقدیر قرار گرفت.

هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان که مسابقات جام مولای عرشیان را به طور کامل تحت پوشش پزشکی قرار داده بود از سوی سازمان شهرداری اصفهان مورد تقدیر قرار گرفت. در این تقدیرنامه از تلاش های کادر پزشکی در پوشش پزشکی مناسب و ایجاد فضایی امن برای ورزشکاران در طول مسابقات تقدیر گردیده است. لازم به ذکر است کمیته پزشکی مسابقات هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با همکاری کادر پزشکی خود در شبهای ماه مبارک رمضان و پس از ماه مبارک پوشش پزشکی مسابقات جام مولای عرشیان را به نحو قابل شایسته ای به انجام رساند.


به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان کمیته پزشکی مسابقات این هیئت با مجموعه 180 نفر پزشکیار و امدادگر ورزشی در مدت 35 روز و در مجموع بالغ بر 200 ساعت جهت پوشش پزشکی مسابقات جام مولای عرشیان که توسط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در شبهای ماه مبارک رمضان در بیش از10 مجموعه ورزشی برگزار شد، اقدامات لازم را انجام داد.


لازم به ذکر است در راستای پوشش پزشکی این مسابقات بالغ بر 50 میلیون ریال دارو و تجهیزات پزشکی توسط هیئت پزشکی ورزشی اصفهان تهیه و در اختیار کادر پزشکی مسابقات قرار گرفت.