شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳

در دوره آموزشی بازرسین اماکن ورزشی :

مدیر کل ورزش و جوانان : عمده کمبودها در بخش نظارت است

دیر کل ورزش و جوانان استان تهران در دوره آموزشی بازرسین اماکن ورزشی استان اذعان داشت : در قوانین و آئین نامه ها کمبودی نداریم ؛ و عمده کمبودها در بخش نظارت است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در دوره آموزشی بازرسین اماکن ورزشی استان اذعان داشت : در قوانین و آئین نامه ها کمبودی نداریم ؛ و عمده ی کمبودها در بخش نظارت است .


دوره ی آموزشی بازرسین اماکن ورزشی در روزهای شنبه و یکشنبه ( مورخ 16 و ۱۷ ام مردادماه) با حضور دکتر میرزا آقابیک معاون امور ورزش، دکتر ثابتی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان تهران و کلیه ی بازرسین ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های تابعه ی استان تهران در سالن آمفی تئاتر اداره کل در حال برگزاریست .


از اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات نیز آقایان رضا مقدم ، عیسی حسن زاده ، علیرضا تهرانی ، امیرحسین کاظمی و محمد مهدی عطروش و خانمها رقیه پورعبدالله ، زهرا عابدی ، حمیده پاکزاد ، آزیتا حبیبی ، هاله چارباشی و زینت ربیعی به عنوان بازرسین اماکن ورزشی این شهرستان در دوره ی آموزشی مذکور شرکت دارند .


مدیر کل محترم همچنین ؛ از بازرسین استان تهران درخواست کرد : به جای إعمال رفتاری پلیس مَآبانه در هنگام بازرسی از اماکن ورزشی ، نقش مشاوری امین در ارزیابی عملکرد دستگاه خود را ایفا نموده و هدفی جز کمک به سالم سازی روند گردش کار خدمت رسانی به مردم در بخش اماکن در نظر نداشته باشند .


آقای رضا گل محمدی ، استان تهران را در معرض هجوم آسیب های نوظهور ورزش و محیط های ورزشی دانست ؛ و خطر این آسیب ها را در دنیای امروز ، بسیار قابل توجه تر از سال های گذشته عنوان داشت . آسیب هایی که اگر دیروز منحصر به اثرات سوء مکمل های نیروزا بود ، امروز علاوه بر افزایش خطر در همان گستره ، ناهنجارهای دیگری چون سولاریوم ، ماساژهای غیر اصولی ، فعالیت های آرایشی بهداشتی و در یک جمله « هر فعالیتی در محیط ورزشی به غیر از فعالیت ورزشی » را نیز در بر گرفته است .


مدیر کل ورزش و جوانان ، اهمیت بازرسی در چنین شرایطی را زایدالوصف توصیف کرده و حذف بازرس های دوره ندیده از جمع بازرسین استان تهران را مورد تأکید قرار داد .