یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

در شهرستان کنگان بوشهر برگزار شد؛

دوره آموزشی قوانین و مقررات باشگاه‌ها

برگزاری دوره آموزشی مقرار و قوانین باشگاه‌ها در کنگان

هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر همایش یک روزه قوانین ومقررات باشگاه‌ها را در شهرستان کنگان برگزار کرد.

به گزارش دفتر بوشهر پایگاه خبری و تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، پنجمین همایش یک روزه قوانین و مقررات باشگاه‌ها به میزبانی شهرستان کنگان با حضور اعضاء کمیسیون ماده پنج، دکتر سودابه وحدت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان، کارشناسان بهداشت محیط و مراکزبهداشت شهرستان‌ها، روسای ادارات  و اماکن، مسوولین و کارشناسان، بازرسین ستاد نظارت و بازرسین شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه برگزار شد.

در این همایش یک روزه، پس از آموزش‌های لازم، مسائل و مشکلات باشگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرارگرفت.سرهنگ شمسی رییس اماکن شهرستان کنگان، مسائل مورد مربوط به اماکن ورزشی را  توضیح داد.

پس از پایان  دوره، یک روزه مقررات و قوانین باشگاه‌های استان، ازهشت باشگاه برتر شهرستان‌های(کنگان، عسلویه، دیر و جم) تقدیر به عمل آمد و جوایزی به رسم یادبود آنان اهداء شد.

دیدار بارئیس اداره ورزش بازدید از هیات پزشکی ورزشی

در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی دکتر سودابه وحدت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان با  حسن پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان دیدار کرد و به  بررسی شرایط بهبود  مبحث پزشکی ورزشی در این شهرستان پرداخت.

دکتر وحدت همچنین از محل هیات پزشکی ورزشی این شهرستان بازدید کرد و طی آن، جهت راه اندازی هرچه سریعتر محل جدید و مرتفع کرد مشکلات بحث و بررسی لازم صورت گرفت.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.