شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر عنوان کرد :

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پوشش بیمه‌ای ورزشکاران استان

دکتر برجوئی

مهم‌ترین شاخص عملکری هیئت پزشکی ورزشی، بیمه شدن ورزشکاران است.

به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر، رئیس این مجموعه در نشست پایان سال هیئت گفت : مهم‌ترین شاخص عملکری هیئت پزشکی ورزشی، بیمه شدن ورزشکاران است افزود : باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای پوشش بیمه‌ای ورزشکاران استفاده شود.

دکتر قاسم برجوئی‌فرد در این نشست روز چهارشنبه 9 اسفندماه برگزار شد افزود : باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای پوشش بیمه‌ای ورزشکاران استفاده شود.

وی تشویق ورزشکاران به بیمه‌کردن خود را یکی از این اقدامات دانست گفت : نشان دادن عواقب بیمه‌ نشدن و هزینه‌های مترتب بر آن نیز باعث تمایل ورزشکان به بیمه کردن خود خواهد شد.

دکتر برجوئی‌فرد ادامه داد : در سال 1402 نسبت به سال گذشته رشد خوبی در ورزشکاران سازمان‌یافته داشتیم ولی برای اینکه دید بهتری نسبت به این شاخص داشته باشیم این آمار را باید نسبت به جمعیت ورزشکاران در نظر بگیریم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر تاکید کرد باشگاه‌هایی که در پوشش بیمه‌ای ورزشکاران خود خوب عمل کرده‌ند، تشویق شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : پوشش حداکثری رویدادهای ورزشی در استان یکی از اهداف ما در سال 1402 بود که نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشت.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر خاطرنشان کرد : هر جا که هیئت‌های شهرستانی تقاضای کمک از استان داشته باشند می‌توانیم در حد مقدورات برای اجرای پوشش حداکثری رویدادهای ورزشی کمک کنیم

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.