شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

رشد تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته استان بوشهر نسبت به سال گذشته

باقری

تعداد ورزشکارن سازمان‌یافته در سال 1402 نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

به گزارش روابط عمومی هئیت پزشکی ورزشی استان بوشهر، دبیر این هیئت گفت : تعداد ورزشکارن سازمان‌یافته در سال 1402 نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

علیرضا باقری در  نشست پایان سال هیئت‌ رئیسه که روز چهارشنبه 9 اسفندماه برگزار شد افزود : در سال گذشته حدود 68 هزار ورزشکار بیمه‌شده داشتیم که این تعداد در سال جاری تا پایان بهمن‌ماه حدود 800 نفر بیشتر از سال قبل بیمه شده‌اند که انتظار می‌رود این تعداد تا پایان سال بیشتر هم شود.

وی اظهار کرد : در بین 10 شهرستان استان بوشهر، شهرستان‌های گناوه، جم و دشتستان افزایش آمار ورزشکاران سازمان‌یافته داشته‌اند.

آقای باقری در خصوص پرونده‌های آسیب‌های ورزشی نیز گفت :  در سال جاری 190 پرونده آسیب ورزشی به فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال کردیم که حدود 6 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه درمان پرداخت شد.

دبیر هئیت پزشکی ورزشی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود درباره پوشش پزشکی مسابقات ورزشی گفت :  کمیته پزشکی هئیت و پوشش پزشکی مسابقات نقطه قوت این هئیت است که به جرأت می‌توان گفت تمامی مسابقات ورزشی در استان را پوشش پزشکی داده است.

وی افزود : در المپیاد ورزشی که امسال برگزار شد تمامی شرکت‌کنندگان استان بوشهر برای حضور در این المپیاد به صورت رایگان مورد معاینه قرار گرفتند که در گذشته سابقه نداشته است.

آقای باقری در ادامه دیگر اقدامات هیئت پزشکی ورزشی را به اعضا گزارش کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.