جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۷

پیام تبریک

پیام تبریک دکتر وحدت به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

بازگشت پرستوها

خانم دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر،به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش دفتر استان بوشهر پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران، خانم دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی پیام تبریکی را صادر کرد.

متن پیام

بسمه تعالی

۲۶ مرداد ماه سالروز ورود قدوم مبارک آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این اسوه های مقاومت و ایثار و یادگاران و تلاشگران ۸ سال دفاع مقدس از کیان و سرزمین ایران اسلامی، به رهبر معظم انقلاب و همچنین بر تمامی ملت مسلمان ایران اسلامی سرافراز و کلیه همکاران هیات پزشکی استان بوشهر گرامی باد، و همچنین این روز بزرگ را به ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر

متن روابط عمومی هیات پزشکی در بیان سالروز آزادگان سرافراز

۲۶ مرداد ماهسالروز بازگشت غروز آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی است پر از شور وشادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند.

سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز این سرو قامتان صبر و استقامت تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.