سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۷

پیام تسلیت اربعین حسینی

چهلمین روز شهادت الگوی حریت برای تمام بشریت، تسلیت و تعزیت باد

پیام تسلیت حسینی

دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر بمناسبت اربعین حسینی پیام تسلیتی برای کلیه همکاران هیات پزشکی استان ارسال کردند.

ربنا اتنا نگاهش را، که هوایم دوباره بارانی ست-----السلام علیک یا دریا، که دلم بی قرار و طوفانی ست

به گزارش دفتر استان بوشهر، پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران: دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر بمناسبت اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع)، پیام تسلیتی برای کلیه همکاران هیات پزشکی استان ارسال کردند.

متن پیام دکتر وحدت بشرح ذیل می‌باشد.

بسمه تعالی

سلام بر حسین(ع) و اربعینش، سلام بر اربعین و زائرانش و سلام بر اندوه‌های دل، آنان که به سوغات بر مزار کشته گان عشق بردند و به مویه نشستند. سلام و تسلیت ما را بر قلب داغدار خود پذیرا باشید، ای سینه سرخان مهاجر.  

اربعین، دوباره خوانی کربلاست. مرور خردمندانه حماسه‌ای‌ست که هر چند با گریستن آغاز می‌شود، اما با نگریستن ادامه می‌یابد. بر ماست که هنر کنیم و رودخانه بی‌قراری را به درک دریای حسین (ع) رهنمون باشیم.
زنده نگه داشتن اربعین، زنده نگه داشتن امام حسین علیه‌السلام و نهضت عاشورا و کربلا با تمام محتوای نهضت حسینی است؛ و مسلمانان امروز با سرافرازی به نهضت امام حسین (ع) می‌نگرند و از آن در انسجام اسلامی بهره‌مند می‌شوند.
بزرگ ترین راه پیمایی جهان در مسیر کربلای معلی و در روز اربعین حسینی اتفاق می‌افتد. و جمع کثیری از سراسر جهان گرد هم می‌آیندو مسافتی حدود ٨٠ کیلومتر را پیاده طی می‌کنند و نمادی از وحدت، همبستگی و بزرگی مسلمانان و عظمت جامعه اسلامی را به تصویر می‌کشند و همچنین نمادی واقعی از استکبار ستیزی امت اسلام و نفی تمام طاغوت‌های زمان مخصوصا شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار می‌باشد.
تجمع روز اربعین حسینی در واقع، تولیدکننده یک قدرت بی نظیر برای جهان اسلام است، قدرتی که می‌تواند گره بسیاری از مسائل را در جهان اسلام بگشاید.
اینجانب بدینوسیله‌ فرا رسیدن سالروز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهداء(ع) را به شما همکاران گرامی تسلیت وتعزیت عرض می‌کنم واز خداوند متعال قبولی عزاداری‌ها وشفاعت، ارباب‌مان، حضرت ابا عبدالله حسین (ع) را، در این ایام برای  همگان طلب می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.