شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

به مناسبت عید سعید غدیرخم انجام شد؛

تجلیل دکتر نوروزی از دکتر بنی جمالی

تجلیل دکتر نوروزی از سادات فدراسیون پزشکی ورزشی

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت عید سعید غدیرخم از دکتر سید محمد بنی جمالی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران تجلیل کرد.

 به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران، در این مراسم که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد،  دکتر نوروزی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیرخم،حضور سادات را مایه برکت هر سازمانی دانست و گفت: به مناسبت این عید سعید جا دارد از تمامی همکاران در ستاد مرکزی و همچنین هیات های استانی بویژه سادات معزز تقدیر و تشکر نمایم ،به واقع مجموعه پزشکی ورزشی همواره و تا سرحد توان در جهت ارائه بهترین خدمات به جامعه هدف خود گام برداشته است و قطعا این رویه که همچنان ادامه خواهد یافت، شایسته قدردانی است.

دکتر نوروزی مجموعه کارکنان فدراسیون و هیات های استانی را به تلاش و اهتمام دو چندان برای رضایت جامعه ورزشی کشور از خدمات فدراسیون فراخواند، گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی با سابقه درخشان خود در همه عرصه های تخصصی، روزهای درخشانی را پشت سر می گذارد با این حال به هیچ عنوان به وضع موجود بسنده نخواهیم کرد و برنامه های توسعه ای فدراسیون را با دقت پیگیر می کنیم.

در ادامه این مراسم رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اهدای لوح سپاس از سادات حاضر در این مراسم سیده مریم قدیمی، دکتر سید محمد بنی جمالی، سید مجتبی اجاقی و سید فرهاد میرهدایتی تقدیر و تشکر کرد.

گزارش تصویری مراسم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.