سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

دکتر نوروزی در مجمع انتخابات هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین؛

سقف هزینه درمان ورزشکاران آسیب دیده را حذف کردیم/ درآمد فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزش هزینه می شود/ توسعه زیرساخت های پزشکی ورزشی در قزوین گویای رویکرد کلان ما است

مجمع عمومی و انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین

مجمع عمومی و انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی و با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد. 

به گزارش دفتر قزوین پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران؛ مجمع عمومی و انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین امروز سه شنبه 3 مرداد به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی و با حضور ناصر اشکانی رئیس کمیته امور استانها، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار و طی آن دکتر محمدرضا مدبر با کسب اکثریت آراء به مدت 4 سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

دکتر غلامرضا نوروزی در این مجمع با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به ورزشکار است گفت: این فدراسیون در مواردی حتی فراتر از تعهدات خود عمل نموده و سقف پرداخت هزینه درمان ورزشکاران را حذف کرده تا ورزشکار در این شرایط اقتصادی دغدغه هزینه های درمان خود را نداشته باشد و با خیال آسوده و در کمترین زمان ممکن به میدان مسابقه و تمرین بازگردد.

وی تصریح کرد:مازاد درآمد حاصل از عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی نیز صرف توسعه زیرساخت برای استان ها می شود و طبیعتا سود حاصل از آن نصیب ورزشکاران خواهد شد، همچنان که در هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین نیز صرف خرید ملک و کلینیک درمانی برای استان و تجهیز آن شده است.

دکتر نوروزی ادامه داد: هدف اصلی فدراسیون تمرکز زدایی و عدم نیاز ارجاع ورزشکاران به فدراسیون جهت بهره مندی از خدمات تخصصی شامل فیزیوتراپی، مشاوره های تغذیه و روانشناسی، آنتی دوپینگ، پوشش پزشکی مسابقات و ... است که در استان قزوین با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان تا حدود زیادی تحقق یافته است.

دکتر علایی مقدم نیز ضمن اشاره به نیاز ورزشکاران به خدمات پزشکی ورزشی از جمله آموزش های لازم در زمینه نحوه استفاده از مکمل های ورزشی و مواد نیروزا، آشنایی با آسیب های ورزشی و کمک های اولیه، تغذیه و روانشناسی ورزشی، پوشش پزشکی مسابقات از طریق اعزام پزشکیار و آمبولانس و ... بر لزوم نظارت بر باشگاهها و اماکن ورزشی به صورت مشترک با اداره کل ورزش و جوانان و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به صورت مستمر و دقیق تأکید کرد و گفت: مثل همیشه با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیبان هیأت پزشکی ورزشی و سلامت ورزشکاران خواهیم بود و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد. 

دکتر مدبر نیز پس از ارائه برنامه های 4 سال آینده خود و کسب اکثریت آراء و انتصاب مجدد به عنوان رئیس هیأت به معرفی اعضای هیأت رئیسه خود از طریق تشریح سوابق اجرایی آنها پرداخت و پس از تأیید ایشان در مجمع عمومی سالانه گزارش عملکرد اجرایی سال 1401 و برنامه های سال 1402 را تشریح کرد و در پایان افسانه عبدرضائی خزانه دار هیأت گزارش کاملی از عملکرد مالی هیأت در سال 1401 و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.