دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان؛

بازرسی ها از اماکن ورزشی با قدرت و اراده بیشتر صورت گیرد

جلسه بازرسی

جلسه ستاد نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان به منظور بررسی بازرسی های مشترک در محل دفتر ریاست هیات پزشکی ورزشی برگزار شد.

به‌ گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان،

در این جلسه که علی غفوری مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان،دکتر غلامرضا بارانی،دکتر مهدی محمدی رئیس و دبیر و احسان مرادی مسئول ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی حضور داشتند نقاط ضعف و قوت بازرسی های مشترک بررسی شد.

در ابتدا علی غفوری مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ضمن تشکر از همراهی هیات پزشکی ورزشی در انجام بازرسی ها،با اشاره به اینکه بازرسی ها با قدرت بیشتر و با هماهنگی و همکاری ستاد نظارت، حراست اداره کل و هیات پزشکی ورزشی انجام و با تأکید بر این امر که بازرسی ها باید بر حول محور عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمان و نظارت بر حسن انجام آن و نظارت بر بهداشت ،ایمنی و سلامت باشگاه ها و اماکن ورزشی صورت گیرد.

در ادامه دکتر بارانی رئیس هیات پزشکی ورزشی نیز تاکید داشت در بازرسی ها باید به عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمان توجه ویژه داشت و باشگاه هایی که در این امر همکاری نکنند شناسایی و سریعا اقدامات لازم در خصوص ورزشکاران صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.