یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

با حضور دبیر هیات پزشکی ورزشی استان تهران و معاونان اداره کل:

نحوه ارتقا و افزایش کیفی و کمی خدمت رسانی بهتر مجموعه امام علی(ع) حوزه شمال شرق مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت

.

نحوه ارتقا و افزایش کیفی و کمی خدمت رسانی بهتر مجموعه امام علی(ع) حوزه شمال شرق به شهروندان تهرانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران،در این جلسه که با حضور حسین پور معاون توسعه منابع و پشتیبانی و ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، امروز یکشنبه در محل هیات جودو استان برگزار شد، گزارشی از وضعیت این مجموعه ارائه گردید و راه های ارتقا امکانات به منظور خدمت رسانی بهتر و رفع مشکلات و معضلات آن مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که در حضور برخی از مدیران ستادی اداره کل و خرم رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه شمال شرق، دو ساعت به طول انجامید، پیمان ترکاشوند رئیس هیات جودو استان تهران، نماینده هیات ووشو و سیران یونسی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان نقطه نظر و دیدگاه های خود را در جهت موضوع جلسه و پیشرفت امور مجموعه مطرح و خواستار حمایت بیشتر مسئولان ورزش و جوانان استان تهران از رشته های فعال در مجموعه امام علی(ع) شدند.

در پایان این جلسه، معاونان اداره کل ضمن تاکید بر ضرورت ارائه خدمات ارزشمند در شأن مردم و جوانان پایتخت، آمادگی خود را برای رفع مشکلات و ساماندهی بهتر این مجموعه اعلام کردند و تصمیماتی در این ارتباط اتخاذ شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.