سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

قدردانی نائب رئیس  کمیته فنی فدراسیون ووشو آسیا از فدراسیون پزشکی ورزشی

کادر درمان فدراسیون با تمام توان بهبود مصدومیت ورزشکاران را پیگیری می‌کنند/ استفاده فدراسیون پزشکی ورزشی از  مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی/

ارایه خدمات

نائب رئیس  کمیته فنی فدراسیون ووشو آسیا با اشاره به اینکه کادر درمان فدراسیون پزشکی ورزشی با تمام توان بهبود مصدومیت ورزشکاران را پیگیری می‌کنند، گفت: این فدراسیون از   مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی ورزشی در راستای بهبود روند درمانی ورزشکاران استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مهرداد شیرازی؛ نائب رئیس  کمیته فنی فدراسیون ووشو اسیا درباره وضعیت مصدومیت و آسیب‌دیدگی خود در تمرینات و مراجعه به فدراسیون پزشکی ورزشی جهت درمان و بهبود آسیب‌دیدگی، گفت: در تمرینات اخیر از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی و مصدومیت شدم.
این آسیب دیدگی قبل از تمرین های  اخیر به شکل جزئی همراه من بود و به مرور زمان باعث شد که مصدومیتم شدیدتر شده و مجبور به درمان آن شوم.
نائب رئیس  کمیته فنی فدراسیون ووشو آسیا با بیان اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی نه تنها در ستاد مرکزی که در هیات‌های استانی نیز ارائه خدمت به ورزشکاران و ملی پوشان رشته‌های مختلف ورزشی را پیگیری می کند، ‌وی عنوان کرد: بعد از مسابقات به مرکز درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی در استان گیلان مراجعه کردم و در حال حاضر مدتی است تحت درمان هستم.
شیرازی ضمن ابراز رضایت از کادر درمانی و تجهیزات و امکانات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان گیلان، گفت: خوشبختانه  هیات پزشکی ورزشی استان گیلان به‌روز و مدرن و از بهترین تجهیزات موجود در سطح کشور برخوردار است.
وی ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی با تمام انرژی و امکانات در تلاش است تا روند درمانی ورزشکاران را به نتیجه مطلوب برساند و از این بابت قدردان آن‌ها هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.