سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵

دکتر نوروزی در اصفهان تصریح کرد؛

رشد ساماندهی ورزشکاران/ تاکید بر توسعه زیر ساخت ها در شهرستان

مجمع اصفهان

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی یکی از محاسن آنلاین شدن صدور کارت خدمات درمانی و یکساله شدن اعتبار این کارت ها را افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته در سطح کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی اصفهان، دکتر غلامرضا در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، گفت: در استان اصفهان و استان‌هایی که مدیران کل به ما کمک کردند و روی این موضوع حساسیت داشتند، آمار ورزشکاران سازمان‌یافته رشد قابل ملاحظه‌ای داشت. خوشبختانه در اصفهان مثلث فدراسیون، هیئت و اداره کل در کنار هم به خوبی کار می کنند.

نوروزی تاکید کرد: همانطور که ما از فدراسیون به هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان کمک می‌کنیم، هیات استان نیز باید به شهرستان‌های تحت پوشش خود کمک کند تا رشد قابل ملاحظه‌ای در شاخص‌ها داشته باشیم.

وی افزود: یکی از مهم ترین موضوعاتی که از ابتدای ورود به فدراسیون بر آن تاکید داشتم، بحث تمرکززدایی بود،   به این معنا که شهرستان‌ها بتوانند جوابگوی خدمات باشند و از وابستگی به مرکز جلوگیری شود تا ورزشکاران بتوانند با هزینه های کمتربه بهترین نحوه در شهر خود از خدمات هیئت پزشکی استفاده کنند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به توانمندی های ورزش اصفهان، خاطرنشان کرد: پیشنهاد من این است با تجهیز بیشتر و کامل مرکز آکادمی علوم ورزشی لوافان خدمات بیشتر و پیشرفته تری را به ورزشکاران ارائه شود.

دکتر نوروزی همچنین در حاشیه مجمع در جمع خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت سهراب مرادی اظهار داشت: سهراب مرادی در جریان تمرین از ناحیه شانه مصدوم می‌شود که این مصدومیت جدی نبوده و پس از معاینات تصمیم گرفته شد ۲ الی ۳ هفته طول درمان خود را ادامه دهد وسپس دوباره معاینه شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره تشکیل پرونده سلامت برای ملی پوشان رشته های مختلف ورزش ادامه داد: به محض اینکه ورزشکاران به فدراسیون معرفی شوند پرونده برای آنها تشکیل می شود، احتمالا این موضوع از اواخر تیرماه آغاز شود.

  وی درباره ادعای حسین کیهانی مبنی بر این‌که ماده ممنوعه به صورت طبیعی در بدن او تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: امور مربوط به این ورزشکار را ما انجام ندادیم و فدراسیون جهانی و اتحادیه بین‌المللی دو و میدانی انجام داده‌اند. در مرحله اول به کیهانی فرصتی دادند که از خودش دفاع کند و دفاعیه او از طرف آنها پذیرفته نشده است. حکم کیهانی قطعی و به او اعلام شده و متأسفانه به مدت ۴ سال از حضور در میادین ورزشی محروم شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.