چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان پیگیر درمان بانوی رکابزن؛

سوختگی ولی نژاد ۷۰درصد و از نوع درجه ۳ است

آریانا ولی نژاد

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: آریانا ولی نژاد در کنار درمان به مباحث روحی و روانی و انگیزشی نیاز دارد تا روند درمان بهتر و سریع تر انجام گیرد.

غلامرضا بارانی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در گفت و گو با سرویس ورزشی برنا در اصفهان در خصوص وضعیت آریانا ولی نژاد، ورزشکار دوچرخه سوار خرم ابادی که برای ادامه درمان به بیمارستان تخصصی سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شده است، اظهار داشت: در جریان ملاقات با ایشان با فرهاد حیدری رئیس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) و دکتر اسفندیار اسفندیاری پزشک معالج ایشان در خصوص روند درمانی ایشان صحبت کردیم. سوختگی وی ۷۰ درصد از نوع درجه ۳ و با عمق زیاد است و کادر درمانی تمام تلاش خود را برای برگشت ایشان به دوران قهرمانی انجام می دهند.سوختگی ولی نژاد ۷۰درصد و از نوع درجه ۳ است

وی افزود: در این ملاقات پیام کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و دکتر  غلامرضا نوروزی ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی را به ایشان و خانواده وی ابلاغ کرده و آرزوی سلامتی داشتیم.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان با اشاره به اینکه در کنار مباحث درمانی وی نیاز شدیدی به دادن روحیه و انگیزه دارد، گفت: به ایشان گفتیم که مسابقه دوچرخه سواری ۲۶۰ کیلومتری برای تو شروع شده و زمان طولانی برای تو خواهد بود، " تو هستی که می توانی قهرمان این مسابقه شوی" و از نظر روانی نیز صحبت هایی با ایشان شد و انگیزه های لازم داده شد تا بتواند در این تورنمنت طولانی درمانی با روحیه حرکت کند. امیدواریم با دعای خیر مردم و ورزشکاران ایشان دوباره سلامتی خود را به دست آورده و به میادین ورزش بازگردد.
همچنین اسفندیار اسفندیاری پزشک معالج وی نیز اضافه کرد: ایشان روز گذشته با ICU منتقل شد و سوختگی بین ۸۰-۷۰ درصد نوع ۳ است که با توجه به جریان نشت گاز و استنشاقی بودن موضوع تمامی موارد درمانی لازم برای ایشان در حال انجام است تا هرچه سریع‌تر سلامتی خود را به دست آورند. سوختگی ولی نژاد ۷۰درصد و از نوع درجه ۳ است
محمدولی نژاد، پدر آریانا نیز در خصوص اتفاق رخ داده گفت: بعد از اتفاقی که برای آریانا رخ داد، وی را به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل کردیم و با امکاناتی که داشتند هرگونه اقداماتی لازم بود کادر درمانی و پرسنل بیمارستان انجام دادند و سپس شرایط انتقال را فراهم کردند. با پذیرش در بیمارستان امام موسی کاظم(ع) هر گونه اقدام مورد نیاز نیز توسط کادر درمانی انجام شده و همچنان ادامه دارد.شرایط و امکانات این بیمارستان به روز است از تمامی پرسنل مدیریت بیمارستان، اداره ورزش و جوانان، هیات های پزشکی ورزشی و دوچرخه سواری و همچنین فدراسیون پزشکی ورزشی که پیگیر درمان آریانا هستند تشکر می کنم. متاسفانه میزان سوختگی کمی بالا است، امیدمان به خدا و دعای خیر مردم است.
به گزارش برنا؛ آریانا ولی‌نژاد، دختر دوچرخه‌سوار ایران چند روز پیش به علت نشت گاز و انفجار آبگرمکن و سوختگی در بیمارستان بستری شد و در ادامه به علت شدت جراحات از خرم آباد به اصفهان منتقل شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.