شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی قم:

برای توسعه فعالیت های آموزشی هیچ محدودیتی نداریم

نوروزی

مجمع عمومی سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان قم به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش دفتر استان قم پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این مجمع گفت:هیات پزشکی ورزشی استان قم هیاتی است که ساختار دارد و در تمامی زمینه ها فعالیت می کند و تک محور نیست و سال به سال ساختار آن در حال رشد است، بویژه که وظیفه اصلی ما ارائه خدمات پزشکی با کیفیت به ورزشکار است که استان قم این بستر را روز به روز به طور کامل و جامع آماده کرده است.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح مرکز حرکات اصلاحی در اسفند ۹۹ افزود: ما به دنبال تمرکز زدایی هستیم که بتوانیم خدمات پزشکی که ورزشکاران نیاز دارند به صورت حرفه ای و تخصصی در هر استانی ارائه دهیم و این استان در راستای تمرکز زدایی و برای جلوگیری از اعزام مصدومین ورزشکار به فدراسیون پزشکی با تجمیع فیزیوتراپی در این مرکز و با به کار گرفتن متخصصین می تواند به طور کامل پاسخگویی ورزشکاران باشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: فعالیت های کمیته آموزش هیات پزشکی قم علی رغم محدودیت های ناشی از کرونا حجم و کیفیت مطلوبی داشته است و فدارسیون پزشکی ورزشی در راستای آموزش و اعزام اساتید چه به شکل حضوری و چه به صورت وبیناری هیچ گونه محدودیتی ندارد و اگر استانی  متقاضی دوره آموزشی باشد، فدراسیون همکاریهای لازم را خواهد داشت. و همچنین در راستای پوشش پزشکی مسابقات، گزارشی که رئیس هیات پزشکی ورزشی ارائه داد بسیار  کامل و جامع بود چرا که تمام مسابقات استان به طور مطلوب پوشش داده شده است

وی خاطر نشان کرد:محورهای اصلی درمان، آموزش، پوشش مسابقات، همکاری با اداره کل و بخصوص ارتباط با سایر هیات ها  در این استان به نحو احسن رعایت شده است.

دکتر نوروزی یادآور شد:  اهداف فدراسیون پزشکی ورزشی شفافیت مالی و اداری است که رئیس هیات استان قم حساسیت بالایی در خصوص هزینه کرد صحیح منابع مالی داشته است و این شفافیت می بایست روز افزون و قابل دفاع در همه محافل باشد و شفافیت اداری به این معناست که هیات  پزشکی باید ساختار مشخص اعم از کمیته های مختلف، دبیر و هیات رئیسه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.