پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

ملت ایران در هر دوره از زمان توانایی مایوس کردن دشمنان انقلاب اسلامی را دارند

رسول منعم

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ملت ایران در هر دوره از زمان توانایی مایوس کردن دشمنان انقلاب اسلامی را دارند.

به گزارش دفتر استان قم پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان قم، مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان، با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم، نوروزی رئیس فدراسیون و دیگر اعضا در سالن جلسات اداره کل با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار گردید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، ضمن عرض تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: ملت سر افزار کشور ایران با حضور پر شور در انتخابات ۱۴۰۰ به دشمنان ثابت کردند، در هر دوره از زمان توانایی مایوس کردن دشمنان انقلاب اسلامی را دارا میباشند.
منعم عنوان کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی نقش بسزایی در توسعه فعالیت‌های قهرمانی و همگانی و همچنین افزایش بازدهی عملکرد تیم های ورزشی ایفا کرده است که میتوان این فدراسیون را در کسب مدال‌های اخذ شده توسط ملی‌پوشان سهیم دانست.
وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تمامی بخش های کشور مخصوصا ورزش را تحت تاثیر خود قرار داده که موجب تعطیلی اماکن و باشگاه های ورزشی شده است، اذعان داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی اقدامات موثری در خصوص برگزاری دوره های آموزشی در سطح کشور و استان‌ها را انجام داده که موجب کنترل و جلوگیری از گسترش این ویروس در کشور شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: هیات پزشکی ورزشی استان، با حضور در جلسه های ستاد مبارزه با کرونا و تهیه و تصویب دستور العمل های بهداشتی، راه گشای این مشکلات در استان بوده و با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی اماکن مختلف ورزشی، کمک موثری در کاهش آسیب دیدگان کرونا در قم را، موجب شده است.
منعم با طرح این مطلب که استان قم جز استان های پیشتاز در خدمات دهی و بازگشایی اماکن ورزشی بوده است تصریح کرد: بازگشایی اماکن ورزشی، نشاط، شادابی و پویایی را به جامعه برگرداند.
وی ابراز کرد : با پیگیری اداره کل استان قم و سایر ادارات در خصوص تغییر گروه بندی هیات های ورزشی از گروه ۳ و ۴ به گروه ۲، خوشبختانه باعنایت مقام عالی وزارت و همچنین همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی، نامه ای مبنی بر گروه بندی هیات های ورزشی، رشته های ورزشی در ۴ گروه تقسیم بندی شده است، به دست ادارات کل ورزش و جوانان استان ها رسیده است.
مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جامعه ورزش در طرح کمک مومنانه مبلغی به میزان ۵ میلیارد ریال بسته های معشیتی تهیه و توزیع و در اختیار نیازمندان قرار داد و در دیگر اقدامات خداپسندانه، مراسم گلریزانی در زورخانه شهیدان سلیمانی در دهه مبارکه فجر جهت آزاد سازی زندانیان برگزار گردید که مبلغی به میزان ۲ میلیارد ریال جمع آوری شد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: استان قم در همه ساختار ها بستر مناسبی جهت ارائه خدمات پزشکی برای ورزشکاران خود اماده ساخته است و همچنین در بخش آموزش عملکرد بسیار مطلوبی با توجه به شرایط به وجود آمده، را داشته که موجب تقدیر میباشد.
نوروزی گفت: افزایش مراکز درمانی تخصصی ویژه ورشکاران در دستور کار فدراسیون میباشد که در استان قم این مرکز افتتاح شده تا ورزشکاران برای آسیب های جزئی به استان های دیگر مراجعه نکنند.
وی افزود: هیات پزشکی ورزشی استان قم محورهای اصلی درمان، آموزش، پوشش مسابقات، همکاری با اداره کل ورزش و جوانان به خصوص ارتباط با سایر هیات ها را به صورت کامل انجام داده است.
گلفشان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم عملکرد سال ۹۸ و ۹۹، گزارش امور مالی و تقویم ۱۴۰۰ خود را ارائه نمود که مورد نقد و بررسی و همچنین تایید دیگر اعضا مجمع قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.