چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

۳ رویداد مهم در هفته اول مهرماه، هفته دفاع مقدس

ترکیبی

استقبال پرشور ورزشکاران از طرح اهدای خون/ تا تشکیل جلسه ستاد کرونا با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و محمد گل فشان رئیس هیئت پزشکی ورزشی قم/ پوشش پزشکی مسابقات کشوری کبدی

به گزارش دفتر استان قم؛ پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، از دورهمی ورزشی ها در میدان معرفت و همدلی و شرکت در طرح سراسری اهدای خون که با استقبال ورزشکاران، مربیان و مسئولین ورزشی بیش از ۵۰ نفر از آنها واجد شرایط اهدای خون بودند که با نیت کمک به همنوع به مرکز انتقال خون مراجعه و اهدای خون کردند.

 و از سوی دیگر جلسه ستاد کرونا با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیئت پزشکی ورزشی و دیگر اعضای ستاد در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد که در این جلسه در خصوص رسیدگی به وضعیت باشگاه های ورزشی و وضعیت مربیان، ورزشکاران و مدیران باشگاههای ورزشی که در فضای مجازی فعالیت های نادرست دارند بحث و گفتگو شد. و مقرر گردید بازرسی با دقت بیشتری صورت گیرد.

در ادامه پوشش پزشکی مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان کبدی در بخش بانوان بمدت یک هفته توسط  کادر پزشکی کمیته پوشش پزشکی مسابقات این هیئت نیز انجام گرفت، ۳ رویداد مهمی بود  که در هفته اول مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس در قم صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.