سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

در قم صورت گرفت؛

تجلیل از باشگاه های ورزشی خصوصی برتر استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان

/ گزارش تصویری(1)/

طی مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیات پزشکی استان قم، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، معاون دادستان، جانشین اداره اماکن و نماینده پلیس فتا و مدیران باشگاه های ورزشی خصوصی، در سالن اجتماعات سازمان آب برگزار شد.

به گزارش دفتر قم  پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قهرمان ارزنده جهان در رشته کشتی عالیش روح الله نعمتیان آغاز شد.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ضمن عرض خیر مقدم به باشگاه داران و مدعوین در خصوص اهداف تشکیل این کارگاه توضیحاتی ارائه کرد.

عسگری جانشین اداره اماکن استان قم نیز در سخنان خود در خصوص تخلفات رایج و شایع باشگاه داران و همچنین عدم آگاهی برخی مدیران ورزشی در خصوص قوانین صنف باشگاه داران توضیح  داد.

حجت الاسلام والمسلمین تحریری معاون دادستانی استان قم با بیان این که قوانین اجرایی برای صنف باشگاه داران در تمام کشور یکسان است،  عنوان کرد: متاسفانه برخی مربیان و باشگاه داران در خصوص قوانین نظام جمهوری اسلامی آگاهی کامل ندارند و امید است با برگزاری این کارگاه ها، به آگاهی کامل برسند زیرا با متخلفین بدون هیچ تبعیضی برخود خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم در خصوص آسیب های رایج استفاده نادرست از فضای مجازی و همچنین در برخی از جرایم توضیحاتی را ارائه داد.

و در پایان نیز از دو تن از خانواده شهدا شهید آقاجانی و صفائی قمی و همچنین ۲۵ باشگاه برتر در سال ۱۳۹۹ در حوزه فرهنگی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و افزایش آمار عضویت در کمیته خدمات درمانی (بیمه ورزشی) نیز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.

جهت مشاهد گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.