پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

دکتر گل فشان در جلسه پایان سال هیات پزشکی ورزشی قم تاکید کرد؛

تلاش دو چندان مسئولان کمیته ها برای ارائه خدمت به جامعه ورزش

محمد گل فشان

دکتر محمد گل فشان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم در آخرین جلسه با مسئولین کمیته ها در سال ۱۴۰۰ گفت: باید با تلاش جدی و مجدانه در راستای خدمات به جامعه ورزش گام برداریم.

به گزارش دفتر استان قم پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر گل فشان با اشاره به اینکه نیروی توانمند با مهارت و تخصص لازم به مراتب می تواند کارهای بزرگی انجام دهد، گفت: هیات پزشکی ورزشی باید با همکاری اداره کل ورزش و جوانان بتوانند با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود، نگرانی ورزشکاران را در حوزه سلامت بر طرف کند و اگر ورزشکاری دچار مصدومیت  شد بتواند بدون هیچ دغدغه ای تحت درمان قرار بگیرد.

وی افزود: همانطور که رئیس فدراسیون پزشکی در جلسه شورای مدیران فدراسیون عنوان کرده بود که خدمت صادقانه به ورزشکاران سراسر کشور افتخار و وظیفه همه ما است باید هیات پزشکی ورزشی استان قم هم در راستای اهداف فدراسیون پزشکی ورزشی با تلاش مجدانه برای خدمات به جامعه ورزش استان از هیچ تلاشی دریغ ننماید.

دکتر گل فشان ضمن قدردانی از زحمات همکاران در کمیته های مختلف این هیئت در سال ۱۴۰۰، سال پیش رو را سالی پر از موفقیت روز افزون برا همکاران آرزو کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.