پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

دکتر کاویانی

هیئت پزشکی ورزشی پرچمدار سلامت ورزش

عیادت قطع نخاعی قم

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم ضمن اشاره به جایگاه ویژه پزشکی ورزشی در میادین ورزشی گفت: برای تحقق اهداف فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش دفتر استان قم پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر مجید رضا کاویانی بعد از دریافت ابلاغ رسمی پست ریاست هیئت پزشکی ورزشی از دکتر نوروزی ریاست فدراسیون پزشکی روز سه شنبه ۱۶ اسفند جلسه ای با پرسنل هیئت پزشکی ورزشی تشکیل داد.

در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات همکاران در هیئت پزشکی ورزشی به برنامه ریزی برنامه های خود در سال آینده و همچنین ابقاء مسئولیت پرسنل هیئت پزشکی ورزشی پرداخت.

وی در ادامه افزود: همگی ما در این عرصه یک خدمتگزار برای جامعه ورزشی هستیم و موظفیم برای به تحقق رسیدن اهداف و به اوج رسیدن تلاش بسیاری داشته باشیم  که بحمدالله این هیات به نوبه خود در بین ۳۵ استان در فدراسیون عملکرد قابل قبولی از خود برجا گذاشته است.

 رئیس هیات پزشکی ورزشی ضمن آرزوی سلامتی برای همه ورزشکاران با توجه به آغاز فعالیت خود در هیئت پزشکی ورزشی به سولماز هدایتی دبیر هیئت پزشکی ورزشی ابلاغ کرد ضمن عیادت و بررسی وضعیت سلامتی آسیب دیدگان نخاعی آقای محمد دهقانی و خانم سمانه علیزاده  از نزدیک در جریان روند درمانی و همچنین مشکلات آنان قرار گیرد.

شایان ذکر است ملاقات از آسیب دیدگان نخاعی  در شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با حضور سولماز هدایتی دبیر هیئت، مهدی شهبازی مسئول کمیته خدمات درمانی و زهرا شیربیانی مسئول روابط عمومی در منزل آنان محقق گردید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.